Zatvoriť

Komunikačná
stratégia

Cieľom komunikačnej stratégie je prepojiť potenciál trhu a potreby zákazníkov s cieľmi a zámermi danej firmy.

Komunikačná a digitálna stratégia
Čo obsahuje komunikačná stratégia

Čo obsahuje komunikačná stratégia

V komunikačnej stratégii popíšeme ambície vašej spoločnosti, vaše poslanie a víziu. Detailne rozoberieme trh, trendy na trhu a zanalyzujeme si vašu konkurenciu. Definujeme vašu cieľovú skupinu a konkurenčnú výhodu, ktorá bude pre cieľovú skupinu relevantná. Na základe dát a prieskumov navrhneme kreatívne cesty, ktoré budu definovať vašu značku. Rovnako určíme jednotlivé mediálne kanály na ktorých budeme na našu cieľovú skupinu v priebehu kampane komunikovať.

KONTAKTUJTE NÁS
Viete-kam-smerujete

Viete kam smerujete

Tak ako stavebníci nepracujú bez plánu stavby, tak by nemali ani firmy postupovať bez jasne stanovených pravidiel. Konkurencia je v dnešnej dobe všadeprítomná a nie vždy sa oplatí spoliehať iba na: „náš produkt sa bude predávať sám“. Preto prostredníctvom komunikačnej stratégie viete ako máte postupovať tak aby výsledkom bolo dosahovanie stanovených cieľov.

Mám záujem
Jasne-definovane-ciele

Jasne definované ciele

Ak sa chcete niekam dostať, musíte mať najprv jasný cieľ: čo chcete dosiahnuť a v akom čase. V opačnom prípade budete robiť všetko, nebudete mať prehľad o tom, čo ste dosiahli alebo nedosiahli a nakoniec budete frustrovaní. V komunikačnej stratégii preto od úplného začiatku máme stavené merateľné cieľe, ktoré potrebujete napĺňať. Na základe týchto cieľovej je následne pripravená aj komunikačná stratégia.

Kontaktujte nás
Marketingový-plán

Detailný mediálny plán

Po ujasnení, čo je na vašom produkte jedinečné, prídeme s nápadom na jeho prezentáciu. K nápadu vytvoríme kreatívne cesty dostaneme ich k vašim klientom prostredníctvom mediálneho plánu, ktorý nám jasne definuje na ktorých kanáloch budeme komunikovať, kedy a čo tam budeme komunikovať.

Chcem vedieť viac
Rast-podnikanie

Rast vášho podnikania

Správne nastavená stratégia je základným stavebným kameňom pre váš ďalší rast a rozvoj vášho podnikania. Bez jasnej a zreteľnej stratégie spoločnosti často krát nevedia aké kroky majú kedy podniknúť. Práve komuikačná stratégia vám môže napomôcť urobiť správne rozhodnutia v správny čas.

Mám záujem

Ako pracujeme?

01
Workshop

Workshop je hlavným pilierom pre ďalšie pokračovanie projektu. Vďaka workshopu dokážeme detailne pochopiť vaše podnikanie a nastaviť tak správnu stratégiu. 

02
Strategické intro

Po workshope začíname pracovať na stratégii. V úvode je pre nás najdôležitejšie analyzovať produkt a službu, trh, trendy, konkurenciu, cieľovú skupinu. Rovnako v tejto fáze pripravujeme prieskum z ktorého neskôr vychádzame.

03
Kreatívny koncept

Každá úspešná stratégia by mala obsahovať jedinečné vizuálne zobrazenie, ktoré bude vystihovať ako značku a produkt tak aj bude vzbudzovať záujem u CS.

04
Komunikačný ekosystém

Keď máme všetko pripravené je potrebné vytvorený obsah dostať k cieľovej skupine. Nato nám slúži komunikačný ekosystém, ktorý nám povie kde sa nachádza.

Prečo práve my?

Sme špecialisti na komunikačné stratégie pre stredne veľké a malé firmy – v tejto oblasti patríme medzi prvých na trhu. Komunikačnú stratégiu u nás tvoria odborníci so skúsenosťami nielen z reklamných agentúr, ale aj firemnej praxe. Komunikačnú stratégiu vieme pretaviť do kreatívnych a zároveň efektívnych reklamných kampaní, ktoré klientom prinášajú reálne výsledky.

KONTAKTUJTE NÁS

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies