Zatvoriť

Archetyp Mudrc

 Mottom archetypu Mudrca je „Pravda nás oslobodí“. Archetyp Mudrca je o hľadaní pravdy, bez ohľadu na to, aká nepríjemná je. Má svoju vlastnú cestu, ako objaviť raj. Verí v schopnosť ľudstva rásť a vyvíjať sa tak, aby sa svet zlepšil. Vidí svet objektívne a vždy analyzuje detaily. Je odhodlaný šíriť pravdu a výber jeho slov je vždy dobre premyslený. Je pre neho dôležité si zachovať slobodu slobodu myslenia, aby sa mohol držať svojich názorov a objavených právd. Je správcom múdrosti a jeho ciele smerujú dovnútra. Má silnú sebareflexiu založenú na pravdách a skutočnosti, ktorú sa mu podarilo objaviť. Je skvelým poradcom a dokáže objaviť vzorce fungovania sveta. Vlastnosti Mudrca - je presvedčený, že vzdelávanie sa nikdy nekončí, neustále získava nové informácie - vedecké zistenia a výskum sú základom jeho pravdy a vnímania sveta - jeho cieľom je odlíšiť sa od ostatných - analýzou situácie pomáha ľuďom lepšie porozumieť svetu a výzvam - má vieru v ľudstvo - jeho povaha je filozofická a chápe proces myslenia - dokáže delegovať úlohy na jeho nasledovníkov - je hrdý na svoju inteligenciu a informácie sú pre neho najcennejšie - zvyčajne robí inteligentné a nezaujaté rozhodnutia - robí výskum, aby jeho klienti nemuseli - ľudia sa vďaka nemu cítia byť informovaní, obdivujú jeho intelekt a zvedavosť, veria, že jeho názory sú overené Marketing Mudrca Značky: Google, Wall Street Journal Mudrc je vhodný pre vašu značku, ak: - Poskytujete svojim klientom odborné rady a informácie - Povzbudzujete klientov k premýšľaniu - Vaša značka sa zaoberá novými vedeckými poznatkami alebo ezoterikou - Kvalitu značky dokazujú presné dáta - Snažíte sa odlíšiť od ostatných, ktorých kvalita či výkonnosť je sporná Predstavitelia: Albert Einstein, Bill Gates, Oprah Winfrey, Budha Cieľ: pochopiť svet, naučiť ostatných to, čo viete vy Najväčší strach: byť podvedený, zavádzaný, alebo nevedomý, byť oklamaný Slabosť: dokážete dookola študovať detaily a nikdy ich neaplikuje Tiež známy ako: expert, vedec, detektív, poradca, mysliteľ, akademik, výskumník, plánovač, profesionál, mentor, učiteľ, guru, učiteľ, vyšetrovateľ, analytik Hlas značky: skutočný, rozhodný, autoritatívny, inteligentný Čo zákazníci cítia: vzdelanosť, múdrosť, vedia jej porozumieť Mudrc zákazník Ak sa v zákazníkovi prejaví archetyp Mudrca, chce sa učiť pre svoje vlastné dobro. Pre zachovanie objektivity považuje za veľmi dôležité hodnoty slobody a nezávislosti. Je jedno, či sa viac zameriava na spoznávanie vnútorného sveta alebo vonkajšieho, je pre neho esenciálne dôležité mať vlastné názory a myslieť sám na seba. Má strach z toho, že môže podľahnúť dezinformáciám, alebo neprávnej interpretácií dát a štatistík. Mudrc zákazník môže byť zatvrdnutý dogmatik, ale aj osvietený mysliteľ, ktorý dosiahol skutočnú múdrosť. Aby vás zákazník počúval, musíte pôsobiť dôveryhodne. Nemá rád, keď s ním niekto komunikuje povýšene či arogantne. Ak bude mať pocit, že ho do niečoho tlačíte, odíde. Pri nákupoch sa rozhoduje racionálne a logicky – chce informácie o kvalite a cene. Ak sa pri vás cítia ako odborníci a máte vysoko kvalitný výrobok, bude k vám lojálny aj nabudúce.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies