Zatvoriť
Marketingový slovník

Marketingový slovník



Prečo práve marketingový slovník?

Online marketing alebo digitálny marketing je oblasť, ktorá sa zameriava na propagáciu produktov, služieb, firiem či eshopov v online priestore, teda na internete. Patria sem všetky činnosti, ktoré sa venujú predaju, propagácií a zviditeľňovaniu sa prostredníctvom internetu. Vďaka digitálnej dobe, kedy je stále viac ľudí online, je dôležité pôsobiť a komunikovať aj prostredníctvom internetu.

 

Online marketing je oblasť, ktorá obsahuje množstvo cudzích a neznámych výrazov, ktoré môžu byť pre začiatočníkov zložité a môžu sa im často mýliť. Preto sme si pre vás v SCR interactive pripravili marketingový slovník, ktorý obsahuje cez 240 najpoužívanejších pojmov zo sveta marketingu. Pojmy ako affiliate marketing, benchmark, SEO či meta description už pre vás nebudú cudzie. Okrem toho už nemusíte výrazy hľadať na internete po rôznych stránkach. Ak vám niektoré pojmy nie sú jasné alebo sa chcete naučiť niečo nové, či sa zorientovať vo svete marketingu, ste na správnom mieste. 

Marketingový slovník je určený nie len pre ľudí, ktorí pracujú v oblasti online marketingu ale aj pre podnikateľov, študentov, manažérov, či obchodníkov z rôznych oblastí. 

Prečo je dôležité sa vyznať v pojmoch? 

Ak napríklad plánujete využiť služby agentúr, určite sa vám zíde vysvetlenie pojmov, ktoré používajú online špecialisti. Lepšie im porozumiete.

Rovnako ak ste začiatočník a zaujímate sa o online marketing. Je dôležité ovládať aspoň základné pojmy, ktoré vám vedia výrazne pomôcť napríklad aj pri pohovore do zamestnania. 

 

Veríme, že vám náš slovník marketingových pojmov pomôže lepšie pochopiť svet online marketingu.

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies