Zatvoriť

Automatizácia

 Automatizácia alebo marketingová automatizácia je snahou každého klienta, nakoľko sa tak vyhýba ľudskej chybovosti a obmedzenému času. Využíva sa strojové učenie. Marketingová automatizácia umožňuje robiť rôzne činnosti ako: - Sledovať aktivity užívateľov a triediť dáta podľa správania do košov, - Vyhodnocovať dáta, - Riadiť marketingové aktivity - Analyzovať správanie zákazníkov - Testovať si neobmedzené množstvo reklamných skupín v rámci A/B testovania, - Vytvárať automatizované newslettre, ktoré posielajú sériu newslettrov na základe interakcií užívateľa. - Optimalizovať výkon kampaní s ohľadom na stanovené konverzie Výborným nástrojom na automatizovanie obchodno-marketingových systémov v oblasti marketingu je Exponea. Nevýhodou je, že je pre väčšinu bežných firiem príliš drahá. Podobne je to aj so SAP Marketing Cloudom.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies