Zatvoriť

Komunikačná
a digitálna
stratégia

Cieľom marketingovej stratégie je prepojiť potenciál trhu a potreby zákazníkov s cieľmi a zámermi danej firmy.

Komunikačná stratégia
Čo obsahuje komunikačná stratégia

Čo obsahuje komunikačná stratégia

V komunikačnej stratégii popíšeme ambície vašej spoločnosti, vaše poslanie a víziu. Detailne rozoberieme trh, trendy na trhu a zanalyzujeme si vašu konkurenciu. Definujeme vašu cieľovú skupinu a konkurenčnú výhodu, ktorá bude pre cieľovú skupinu relevantná. Na základe dát a prieskumov navrhneme kreatívne cesty, ktoré budu definovať vašu značku. Rovnako určíme jednotlivé mediálne kanály na ktorých budeme na našu cieľovú skupinu v priebehu kampane komunikovať.

KONTAKTUJTE NÁS
viete kam smerujete

Viete kam smerujete

Tak ako stavebníci nepracujú bez plánu stavby, tak by nemali ani firmy postupovať bez jasne stanovených pravidiel. Konkurencia je v dnešnej dobe všadeprítomná a nie vždy sa oplatí spoliehať iba na: „náš produkt sa bude predávať sám“. 

Mám záujem
jasne definovane ciele

Jasne definované ciele

Ak sa chcete niekam dostať, musíte mať najprv jasný cieľ: čo chcete dosiahnuť a v akom čase. V opačnom prípade budete robiť všetko, nebudete mať prehľad o tom, čo ste dosiahli alebo nedosiahli a nakoniec budete frustrovaní.

Kontaktujte nás
marketingový plán

Detailný marketingový plán

Po ujasnení, čo je na vašom produkte jedinečné, prídeme s nápadom na jeho prezentáciu. K nápadu vytvoríme kreatívne cesty dostaneme ich k vašim klientom. 

Chcem vedieť viac
rast podnikania

Rast vášho podnikania

Správne nastavená stratégia je základným stavebným kameňom pre váš ďalší rast a rozvoj vášho podnikania. Bez jasnej a zreteľnej stratégie spoločnosti často krát nevedia aké kroky majú kedy podniknúť. Práve marketingová stratégia vám môže napomôcť urobiť správne rozhodnutia v správny čas.

Mám záujem

Ako pracujeme?

Myslieť si, že vaša firma robí marketing, nestačí. Je dôležité, aby ste sa naučili naozaj analyzovať, vymýšľať, prepájať, plánovať, viesť štatistiky a boli aj tak trocha psychológom. Pri tvorbe marketingovej stratégie alebo pri marketingovom audite využívame holisticky prístup. To znamená, že nielen analyzujeme, ale aj prepájame, navrhujeme, diskutujeme.

01
Workshop

Workshop je hlavným pilierom pre ďalšie pokračovanie projektu. Vďaka workshopu dokážeme detailne pochopiť vaše podnikanie a nastaviť tak správnu stratégiu. 

02
Strategické intro

Po workshope začíname pracovať na stratégii. V úvode je pre nás najdôležitejšie analyzovať produkt a službu, trh, trendy, konkurenciu, cieľovú skupinu. Rovnako v tejto fáze pripravujeme prieskum z ktorého neskôr vychádzame.

03
Kreatívny koncept

Každá úspešná stratégia by mala obsahovať jedinečné vizuálne zobrazenie, ktoré bude vystihovať ako značku a produkt tak aj bude vzbudzovať záujem u CS.

04
Komunikačný ekosystém

Keď máme všetko pripravené je potrebné vytvorený obsah dostať k cieľovej skupine. Nato nám slúži komunikačný ekosystém, ktorý nám povie kde sa nachádza.

Prečo práve my?

Sme špecialisti na komunikačné stratégie pre stredne veľké a malé firmy – v tejto oblasti patríme medzi prvých na trhu. Komunikačnú stratégiu u nás tvoria odborníci so skúsenosťami nielen z reklamných agentúr, ale aj firemnej praxe. Komunikačnú stratégiu vieme pretaviť do kreatívnych a zároveň efektívnych reklamných kampaní, ktoré klientom prinášajú reálne výsledky.

KONTAKTUJTE NÁS

Prihláste sa na odber nášho newslettera.