Zatvoriť

Archetyp Neviniatko

Archetyp Neviniatko je optimista, ktorý vidí v ľuďoch iba dobro (a v živote všeobecne). Užíva si jednoduché veci, má čisté srdce, bez korupcie a hľadá vo svete harmóniu. Jeho mottom je „Sloboda byť samým sebou“. Neviniatko túži po šťastí za všetkých okolností. Stelesňuje úprimnosť a je vždy pravdivé. Je jedným z najsympatickejších archetypov. Inšpiruje ľudí, aby konali dobro a boli čistí vo všetkých smeroch. Jeho najväčšia sila pochádza zo schopnosti ľahko dôverovať. Zaujíma sa o blaho iných ľudí a snaží sa im pomôcť. Sľubuje, že život nemusí byť ťažký. Hovorí, že máme možnosť byť sami sebou, žiť dokonalý život už teraz, stačí sa nehnať, uvoľniť a užívať si skutočne život. Neviniatko má zo všetkých archetypov najviac úrovní, pretože ľudia sa s ním stotožňujú na začiatku aj konci cesty. Od detskej naivity a dôverčivosti prechádza až k mysticizmu s dôverou k životu a vierou v duchovnú silu. Charakteristika Neviniatka Cieľ: byť šťastný, udržiavať život čistý a jednoduchý Najväčší strach: robiť niečo zlé, nesprávne Slabosť: zjednodušený pohľad na svet Dar: viera a optimizmus Hlas značky: jednoduchý, výstižný, veselý Čo zákazníci cítia: „Môžem to urobiť“, cítia radosť, povzbudenie Marketing Neviniatka Značky: Dove, Coca-Cola Predstavitelia: Forrest Gump, Taylor Swift Marketing Neviniatka: je vhodný pre vašu značku, ak: - Ponúkate jednoduché riešenie na ľahko identifikovateľný problém - Vaša služba či produkt má súvis s dobrotou, morálkou, prostotou, nostalgiou, či detstvom - Plní funkcie v oblasti zdravia, čistoty, či cnosti a zákazník ich môže skúšať a kupovať stále dookola - Máte priamočiare základné hodnoty - Chcete sa odlíšiť od výrobku či služby s poškvrnenou povesťou - Máte nízke či stredné ceny Neviniatko zákazník Ak v niekom prevláda archetyp Neviniatka, priťahuje ho istota, pozitívne a nádejné myšlienky. Takisto túži po dobrote, takže chce nájsť tie „správne výrobky a služby“. U značky si bude vážiť jej hodnoty a morálnosť. Vkladá svoju vieru do autority a očakáva od nej, že splní svoje sľuby. Chce, aby jeho život bol dokonalý teraz a preto má tendenciu vyhýbať sa problémom, kým sa nevyhrotia, nestavia sa im čelom. Je ku značke lojálny a miluje predvídateľnosť viac ako objavovanie niečoho nového. Túži po raji, po nádeji.  

Daľšie články

Prihláste sa na odber nášho newslettera.