Zatvoriť

Model SEE-THINK-DO-CARE

 Model SEE- THINK-DO-CARE alebo aj nákupný lievik popisuje nákupné fázy a správanie zákazníka. Počas každej fázy používame inú stratégiu komunikácie. Počas fázy SEE oslovujeme širšie publikum. V tejto fáze zákazník nevie, že má nejaký problém. Vo fáze THINK – zákazníci vedia, čo chcú, poznajú moju značku a porovnávajú moje produkty s konkurenčnými. Vo fáze DO komunikujeme zákazníkom neodmietnuteľnú ponuku a využívame stratégiu scarecity, urgency a silný remarketing tak, aby zákazníci nákup dokončili. Vo fáza CARE sa pripomíname zákazníkovi, ktorý už u nás nakúpil, príp. Ponúkame klientovi upsell.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies