Zatvoriť

Cieľová skupina

Súčasťou tvorby komunikačnej stratégie je nadefinovanie cieľovej skupiny. Ideálne ak cieľovú skupinu si zadefinujete čo najpodrobnejšie. To znamená, že kde cieľová skupina trávi čas, čo robí vo voľnom čase, akému hobby sa venuje, ako vyzerá. Môžete ísť kľudne aj do segmentu, na akom aute jazdí cieľová skupina. My sme si ho zadefinovali a povedali sme si, že naša cieľová skupina jazdí na svojom drzom Alfa romeo a nejazdí definitívne na Audi. To sme asi nemali robiť, lebo klientka povedala, že „ ale ja som prišla na audine“. Čiže čím podrobnejšie to zadefinujete, tým je to lepšie. Funguje to tak, že pre akú cieľovú skupinu budete vytvárať obsah, takú cieľovú skupinu budete priťahovať.

Daľšie články

Prihláste sa na odber nášho newslettera.