Zatvoriť

Segmentácia trhu

 Segmentácia trhu znamená rozdelenie trhu do menších segmentov alebo cieľových skupín a ich popis. Cieľom je presne popísať cieľové segmenty a vedieť im cielene odkomunikovať informácie o produktoch a službách. Najčastejšie delenie je podľa: - Geololácie – teda regiónu alebo mesta, kde chcete komunikovať, - Demografie – vek, pohlavie, náboženstvo, - Technológie, ktorú využívajú, - Psychológie – správanie a životný štýl, názory, záujmy, osobnosť spotrebiteľov - Nákupného cyklu – pravidelný zákazník, bývalý zákazník, lojálny, nelojálny... - Zamerania - B2B, B2C, neziskovka, konečný spotrebiteľ - Ekonomických parametrov – veľkosť objednávok, veľkosť firmy, právna forma

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies