Zatvoriť

A/B testovanie

 A/B testovanie (A/B testing) sa používa pri porovnávaní a testovaní výkonnosti viacerých variant landing page. Táto metóda určuje, ktorý dizajn, obsah alebo funkcia je pre návštevníkov najzaujímavejšia a najúspešnejšia. Takéto testovanie zistí, ktorá varianta skúšanej stránky bude prinášať najviac konverzií. V praxi to vyzerá tak, že sa pripravia dve stránky, ktoré majú rovnaký účel. Určí sa, čo je konverziou (odoslanie formulára, volanie na tel. číslo, a pod.). Na web sa umiestni kód, aby časť návštevníkov videla jednu landing page a časť návštevníkov druhú variantu landing page. Následne sa sleduje, ako sa vyvíja výkon jednej aj druhej varianty. Po čase sa určí víťaz – teda varianta stránky, ktorá mala najväčší úspech.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies