Brand signál
Poznáte to, na sociálnych sieťach a aj všade na internete ste bombardovaný množstvom banerov a informácií.
Ak vaša značka komunikuje prostredníctvom pekných obrázkov na sociálnych sieťach alebo cez bannery, určite by mala obsahovať tzv.
Brand signál. Je to prvok, ktorý
mozog spotrebiteľa prečíta a rozpozná ho.
Brand signál
To môže byť konkrétna
farba – žltá ako má Veuve clicqotte - ste opitý o druhej v noci v bare a jedine čo vidíte je žltá fľaša a hneď vám príde, že toto poznáte a chcete.
Klenotníctvo Tiffany v každom vizuály používa len svoju tyrkysovú. Keď zbadáte tyrkysovú, hneď si spomeniete na ich krásne šperky. Alebo
zvučka Telekom – t t t t.
Trik je v tom, že si prispôsobite farbu alebo tvar, ktorý hneď cieľovka uvidí, hneď si na vás spomenie.