Zatvoriť

NPS

 NPS znamená Net Promoter Score a je to svetová metodika na získanie spätnej väzby od zákazníkov a zmeranie lojality zákazníkov. NPS sa meria na stupnici 1-10, pričom:
  • Hodnotenie 0-6: kritici vašej spoločnosti, títo zákazníci nie sú spokojní a ani lojálni. Nemá zmysel investovať peniaze do zmeny mienky kritikov, je to drahé a neefektívne
  • Hodnotenie 7-8: pasívni – nerobia vám zlé promo, ale ani neodporúčajú vaše služby. Sú citliví na cenu, ak nájdu lacnejšiu ponuku, odídu.
  • Hodnotenie 9-10: promotéri, v dobrom hovoria o vašej značke. Nakupujú častejšie ako konkurencia. Odpúšťajú chyby a pomáhajú rozvíjať vaše ďalšie služby a produkty.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies