Zatvoriť

Archetyp Milenec

rong>Mottom Milenca

: „Mám oči len pre teba“. Archetyp Milenca riadi všetky druhy lásky – od rodičovskej, cez priateľskú, mileneckú až po duchovnú lásku a lásku k sebe samej. Silne podporuje identifikáciu s vlastným pohlavím. Tento archetyp sa líši od Jedného z nás v tom, že Jeden z nás túži zapadnúť a nevyčnievať, milenci naopak chcú zažiariť. Chcú cítiť, že sú vaši najlepší priatelia, že sú pre vás dôležití, že ich skutočne poznáte a máte spolu dôverný vzťah. Milenecké značky bývajú často zastúpené v radách kozmetiky, šperkov, móde alebo gurmánskom jedle. Tento archetyp sa skvelo hodí aj pre povolania späté s témou sexu, lásky, tanca, umenia, módy, fotografie a komunikácie, pre služby späté s vonkajšou či vnútornou krásou.  Vlastnosti Milenca: - Má schopnosť zvládať intenzívne emócie a pochopiť svoje pocity - Má veľkú vášeň pre život - Je veľmi spontánny s veľkým zmyslom pre úžasné a krásne veci - Je plný entuziazmu - Často má tendenciu nasledovať svoje emócie a na základe nich sa rozhoduje - Odpúšťa druhým a chápe ich - Rád nasleduje svoje sny a fantáziu - Dychtivo skúša nové skúsenosti a žije život voľne - Nie je rád sám, vyčlenený zo spoločnosti - Jeho sebaúcta môže byť spojená s kvalitou jeho vzťahov - Vytvára hlboké emocionálne spojenia - Má estetické cítenie  Charakteristika Milenca: - Povzbudzuje ľudí, aby nasledovali svoje srdce, aj keď je to nepraktické - Odstraňuje u nich pocit viny za uprednostňovanie pokušenia a túžob - Ľudia sa s vami cítia byť prepojení v emocionálnej rovine  Marketing Milenca Značky: Victoria´s Secret, Häagen Dazs, Godiva, Hallmark Archetyp Milenec je vhodný pre vašu značku, ak: - Vaša služba či produkt pomáha ľuďom nájsť lásku či priateľstvo - Zabezpečujete starostlivosť o krásu, komunikáciu, alebo blízkosť medzi ľuďmi - Vaša služba má súvislosť so sexualitou či romantickou láskou - Máte dôvernú a elegantnú firemnú kultúru, ktorá je v kontraste voči pevnej hierarchii typu Vládcu - Potrebujete sa pozitívnym spôsobom odlíšiť od lacnejších značiek - Vaše služby a produkty patria do strednej až vysokej cenovej hladiny Predstavitelia: Megan Fox, Sofia Vergana, Esther de Charon de Saint Germain Cieľ: byť vo vzťahu k ľuďom, práci a prostrediu, ktoré milujú, vytvárať zážitky, príťažlivosť Najväčší strach: byť sám, nechcený, nemilovaný, nepovšimnutý Hlas značky: milujúci, vášnivý, bohatý na prídavné mená Čo zákazníci cítia: „Chcem to, čo má aj on“, cítia vzrušenie, náklonnosť, kúzlo Milenec zákazník - Milenec túži po hlbšom vzťahu – dôvernom, rýdzom a osobnom. Tieto vzťahy vyžadujú omnoho hlbšiu znalosť, čestnosť a zraniteľnosť, ako pri chladnejších vzťahoch jedného z nás. Milenci si často vytvárajú s výrobkami a službami vzťahy – najmä s tými, ktoré im pomáhajú pociťovať vlastnú výnimočnosť a zvyšovať sebalásku. - V skratke, ľudia, v ktorým prevláda milenecký archetyp, počúvajú na marketing, v ktorom si s nimi značka buduje vzťahy, dáva im pocit výnimočnosti, všíma si ich. Na oplátku si radi vypočujú drby, osobné zdieľanie či problémy a slabiny z pozadia značky. - Jednoducho, pre milencov nemusíte byť dokonalé, ale autentické, skutočné a otvorené. - Milenec dáva prednosť výrobkom, ktoré sú jediné svojho druhu, neobvyklé alebo upravené špeciálne len pre neho. Takisto očakáva kvalitu, nie kvôli postaveniu ako Vládca, ale pre väčší pôžitok zo života. - Ak dodáte zákazníkovi pocit výnimočnosti, obdivu a zbožňovania, bude váš.    

Daľšie články

Prihláste sa na odber nášho newslettera.