Zatvoriť

Marketingový mix 4C

 Marketingový mix 4C je model, ktorý nám umožní uprednostniť záujmy zákazníka a uspokojiť jeho potreby. Marketingový mix 4C pracuje so:
  • zákazníckym riešením,
  • nákladmi na zákazníka,
  • pohodlím pre zákazníka a
  • komunikáciou.

Na základe analýzy potrieb zákazníka navrhujeme vhodné zákaznícke riešenie. Zákaznícke riešenie musí zohľadňovať cenu produktu. Pohodlie znamená, že zákazník musí mať produkt neustále dostupný a na očiach. Push propagáciu našich produktov nahrádza komunikácia, vysvetľovanie a zasväcovanie zákazníka do problematiky.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies