Zatvoriť

Spustenie nového e-shopu
pre klienta Stavbáreň

Stavbáreň

O klientovi

Eshop Stávbáreň sa venuje predaju záhradnej a stavebnej techniky s orientáciou na B2C trh. Eshop vznikol v roku v júli 2021 a je s nami od začiatku.

Zadanie

Cieľom bolo do prvých 3 mesiacov od založenia eshopu dosiahnuť obrat 30 000€ a dosiahnuť PNO pod 10% čo je celkom ambiciózny cieľ vzhľadom na to, že ide o novovzniknutý eshop bez akejkoľvek histórie na trhu.

Cieľ

01

Dlhodobo udržiavať PNO pod úrovňou 10%

02

Obrat 30 000€ v úvodných troch mesiacoch

03

Obrat z Heureky 10 000€ pri investícii 100€

04

Výnosy z organiky mať nad úrovňou 20%

Výsledky

Priemerne PNO sa nám pravidelnou optimalizáciou účtu a správne nastavenej stratégii podarilo postupne dostaň na úroveň 1,60%.

Kampane sme spúšťali v auguste 2021. V prvych dvoch mesiacoch sa nám obrat 30 000 dosiahnúť nepodarilo. V tretom mesiaci sme vsak dosiahli obrat - 45 986,31 € a klientov ciel sme tak prekrocili priblizne o 53%.

Do konca roka 2021 sme z heureky dosiahli obrat 14 472,25 € čo predčilo klientove očakávania o priblizne 45% pri dodrzani celkovych vydavkov 100€. Hodnotenie zakaznikov na heureke, ktore klient paradoxne povazoval za dolezitejsie ako obrat sa nam podarilo dostat na 98%.

Vynosy z organiky oproti predoslemu roku dosiahli k 31.3 hodnotu 33 415,70 €. Ide o navysenie obratu z organiky oproti minulemu roku o cca 42,60 %.

01

Dlhodobé PNO na úrovni 1,6%

02

Plánovaný obrat prekročený o 53%

03

Obrat z Heureky prekročený o 45%

04

Obrat z organiky na úrovni 43%

Ako sme to dosiahli
Výsledky sme dosiahli predovšetkým dôslednou segmentáciou Google Ads kampaní na sezónne, inteligentné kampane a s klientom sme si určili aj najviac maržové produkty, ktoré sme následne rozsegmentovali do najpredávanješích produktov. Rovnako sme do komunikácie zapojili aj ostatné kanály ako napríklad Facebook reklamy kde sme mesačne komunikovali vybrané sezónne produkty s najlepšiou maržou a skladovou dostupnosťou. Veľkú zásluhu na dosiahnutých výsledkoch má aj samotný klient, ktorý s nami pravidelne komunikoval a operatívne vedel zapracovávať naše pripomienky. Analýza kľúčových slov a dôsledné zapracovanie pripomienok do webu malo takmer okamžitý efekt pri tržbách z organickyćh vyhľadávaní. Rovnako sme kompletne upravili produktový feed presne podľa špecifikácie od Google
Filip Žitňanský
Performance Specialist

Chcete aj vy podobné výsledky?

Neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať.

Čo ponúkame?

  • Každý zákazník od nás získa ZDARMA 3 hodiny času senior špecialistov
  • Bezplatnú analýzu vašich účtov ášho Google Adanalyza analytics,
  • Bezplatnú analýzu SEO analyza,
  • Bezplatnú analýzu ads,
  • Bezplatnú analýzu FB,
  • Bezplatnú analýzu UX webu
  • (Počet analýz je každý mesiac limitovaný, obmedzený naším časom a kapacitou.)
Zdarma od nás dostanete služby v hodnote 320 eur

Tento mesiac máme ešte posledné 3 volné bezplatné analýzy z celkového počtu 10

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Táto stránka používa cookies

    Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies