Zatvoriť

10 novoročných tipov pre PPC marketérov na dosiahnutie úspechu v roku 2023

Nový rok je ideálny čas na to, aby ste začali odznova a pripravili sa na úspech. Ako PPCčkár viete, že je dôležité mať náskok pred konkurenciou, sledovať trendy a sústrediť sa na dosahovanie najlepších výsledkov pre svojich klientov. Preto je dôležité stanoviť si niekoľko konkrétnych predsavzatí, ktoré vám zabezpečia, že v roku 2023 budete môcť vyraziť dopredu. Tu je 10 novoročných predsavzatí pre PPC marketérov, ktoré vám pomôžu udržať si náskok a zabezpečiť si úspech v tomto roku.

? Stanovte si konkrétne ciele

Ciele môžu byť finančné alebo vedúce, ale mali by byť konkrétne a merateľné, aby ste mohli sledovať svoj pokrok a úspech. Aby ste si udržali náskok pred konkurenciou, budete sa chcieť uistiť, že sa zameriavate na nové publikum a cielite na kľúčové slová, ktoré sú teraz menej pravdepodobné. Ak chcete zvýšiť priemernú mieru prekliku (CTR), budete sa chcieť zamerať na zlepšenie reklamného textu, uistiť sa, že sa vaše reklamy zobrazujú vyššie na stránke, a zamerať sa na správne kľúčové slová. Uistite sa, že ste si stanovili ciele SMART, aby ste mohli počas roka sledovať svoj pokrok a v prípade potreby vykonať úpravy.

? Zostaňte organizovaní

Ak ste neorganizovaný PPCčkár, nikdy sa nedostanete dopredu a nevyužijete svoj čas naplno. Zostaňte organizovaní a sústreďte sa na to, čo je dôležité, používaním nástrojov a udržiavaním prehľadu o doručenej pošte. Či už ide o používanie nástroja na riadenie projektov ( v SCRku využívame Monday alebo Basecamp), alebo každodennú kontrolu e-mailov. Organizovanosť vám pomôže ušetriť čas a sústrediť sa na dôležité veci.

? Naučte sa nové taktiky

Využite každú príležitosť učiť sa od skúsenejších PPCčkárov, navštevujte podujatia v odbore a čítajte blogy odborníkov z tejto oblasti. Učením sa nových taktík, hraním sa s novými nástrojmi a sledovaním aktuálnych trendov si udržíte náskok a budete môcť čo najlepšie využiť tohtoročný rozpočet.

? Využite výhody automatizácie

Uľahčite si život automatizáciou čo najväčšej časti správy PPC. V aplikácii AdWords môžete nastaviť pravidlá automatizácie, ktoré vám uľahčia každodenné úlohy, ako je napríklad pridávanie nových kľúčových slov, aktualizácia reklám a pozastavenie nevýkonných kampaní. Využívaním vlastných pravidiel môžete predísť tomu, aby ste trávili príliš veľa času manuálnymi úlohami.

?Analyzujte a optimalizujte kampane

Bez ohľadu na to, ako dobre ste nastavili svoje kampane alebo na čo sa zameriavate, výsledky neuvidíte, ak nebudete analyzovať a optimalizovať svoje kampane. Uistite sa, že venujete čas analýze údajov, sledujete svoje ciele a podľa toho ich upravujete. Zamerajte sa na čo najlepšie využitie svojho rozpočtu analýzou priemerných nákladov na akvizíciu (Cost per action - CPA) a priemerných nákladov na kliknutie (CPC), aby ste sa uistili, že dosahujete najlepšie výsledky pre svojich klientov.

?Zamerajte sa na rozhodovanie na základe údajov

Pri rozhodovaní o správe PPC sa nemôžete spoliehať na svoj pocit. Namiesto toho sa musíte spoliehať na údaje, ktoré vám pomôžu prijímať najlepšie rozhodnutia pre vašich klientov. Vyhnite sa rýchlym rozhodnutiam a spoliehajte sa na údaje, ktoré vám pomôžu rozhodnúť, čo je pre vaše kampane najlepšie. Či už sa rozhodujete o tom, aké ponuky nastaviť, na ktoré kľúčové slová sa zamerať alebo ktoré reklamy zobrazovať, mali by ste používať údaje, ktoré vám pomôžu robiť tie najlepšie rozhodnutia.

?Sledovanie trendov

Sledujte trendy, aby ste sa uistili, že sa zameriavate na správne kľúčové slová a ste čo najrelevantnejší.

?Používajte správne nástroje

Uľahčite si život používaním správnych nástrojov. Tieto nástroje vám nielen pomôžu ušetriť čas, ale pomôžu vám aj robiť informovanejšie rozhodnutia. Zostaňte na vrchole nových nástrojov a uistite sa, že vždy používate tie najlepšie nástroje pre danú prácu, aby ste si uľahčili správu PPC.

?Využívajte výhody testovania

Pokiaľ ide o kampane PPC, mali by ste testovať všetko. Testujte výšku ponuky, texty reklám a vstupné stránky, aby ste zistili, čo pre vaše kampane funguje najlepšie. Testujte rôzne publiká, cielenie kľúčových slov a plánovanie reklám, aby ste zistili, čo pre vaše podnikanie funguje najlepšie. Z testovania si urobte každodenný zvyk, aby ste si udržali náskok pred konkurenciou a zlepšili svoje výsledky.

?Meranie úspechu a príslušné úpravy

Ak chcete zabezpečiť, aby ste boli v roku 2023 úspešní, musíte sa uistiť, že meriate výsledky svojho úsilia. Sledujte svoj rozpočet, ciele, ktoré ste si stanovili, a výsledky svojich kampaní, aby ste ich mohli podľa potreby upraviť. Či už sa pozeráte na priemerné náklady na akvizíciu (Cost per action - CPA) alebo na priemerné náklady na kliknutie (CPC), môžete podľa toho upraviť svoje kampane, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky.  

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies