Zatvoriť

5 absurdít, s ktorými sa stretne PPCčkár

 Každý PPCčkar to pozná, raz za čas príde požiadavka od klienta, ktorá jemu nedáva zmysel. Vtedy by mal oprášiť svoj argumentačný prejav a presvedčiť klienta, že je to naozaj nezmysel. No, nie vždy sa to podarí, a tak jeho PPCčkárske srdce zaplače a spraví na žiadosť klienta týchto 5 absurdít.  

👉 Nárast objednávok

Klient chce za každú cenu nárast objednávok. Vôbec mu nezáleží, či má aj nárast tržieb, on chce len tie objednávky. Zbytočne som klientovi vysvetľovala, že či naozaj chce radšej predať 1000 klincov za 10 centov alebo 10 stavebných miešačiek za 500 eur. On videl zmysel v tých klincoch.

👉 Výška tržieb

Klient chce tržby napríklad 10 000 € a je mu jedno koľko vloží do médií. Opäť raz argumentačný prejav dostal svoje čestné miesto a snažila som sa klientovi vysvetliť, že to nie je jedno. Či miniem na média 500 € a dosiahnem požadované tržby alebo miniem 5000 € je naozaj veľký rozdiel a jeho zisk tým značne ponížim.  

👉 Miňte peniaze za každú cenu

Toto je jedna z pre mňa najzvláštnejších požiadaviek. Klient chce, aby som mu minula na média napríklad 2000 € a je mu jedno, či to prinesie objednávky. Pre neho je merná jednotka úspechu kampaní, že sa minuli peniaze.  

👉 Príliš sa mi darí, stopnite kampane

Celé roky pracujeme na náraste klientovho eshopu. Máme vyladené kampane, komunikáciu, tržby krásne rastú a zrazu klient povie, že chce stopnúť kampane. A dôvod? Lebo sa mu príliš darí.  

👉 Klient chce zapracovať vlastné kľúčové slová

Občas príde požiadavka od klienta, že on navrhne vlastné kľúčové slová, lebo on to vie určite robiť lepšie ako PPCčkár. No a potom prídu také zvláštne požiadavky, ako napríklad predajca granúl pre psov a mačky chce zapracovať slovo „pes“ vo voľnej zhode. A zbytočne mu budete vysvetľovať, že to je príliš všeobecné slovo, že to len zožerie kredit a nič nepredá. On to vie proste lepšie ako vy.   Tak čo, našli ste sa v niektorej z týchto absurdít? Ak ste však klient uvedomelý a chcete kampane robiť správne, napíšte mi na môj mail miriam.hola@scr.sk a rada vám nastavím kampane tak ako sa má.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies