Zatvoriť

5 tipov na optimalizáciu Performance Max kampaní

ppc
 

1. Pridajte čo najviac podkladov

Čím viac podkladov pridáte do Performance Max kampane, tým lepšie, pretože sa tým zvýši šanca, že reklama bude vhodná na zobrazenie vo všetkých typoch umiestnení. Ak používate Merchant Center, nemusíte nahrávať žiadne obrázky produktov. Namiesto toho použite kreatívy týkajúce sa životného štýlu alebo značky, ktoré doplnia obrázky informačného kanála produktov.Jednou z možností je aj spustiť kampane iba v Nákupoch Google. V tomto prípade do kampane nenahráte žiadne podklady. Produkty sa budú zobrazovať len na základe vášho feedu v Merchant Centre.  Vaša kampaň tak bude zobrazovať reklamu v Nákupoch spolu s reklamami v Obsahovej sieti a reklamami na YouTube, no budú vo formáte nákupov. Dôležité je pri tomto type PMAX kampane posielať používateľov len na vami zadané webové adresy.

2. Získavanie nových zákazníkov

Táto funkcia je jedinečná pre kampane s maximálnym výkonom. Umožňuje vybrať si, či chcete kampaň zobrazovať novým a existujúcim zákazníkom alebo len novým používateľom. Určite stojí za testovanie.

3. Optimalizujte svoje skupiny podkladov

Pri vytváraní kampane s maximálnym výkonom pridáte všetky svoje podklady do skupiny podkladov. Skupina podkladov je skupina kreatív a textov, ktoré sa použijú na vytvorenie reklamy v závislosti od kanála, na ktorom sa zobrazuje. Osvedčeným postupom je usporiadať skupiny podkladov podľa spoločnej témy.  Ak napríklad predávate oblečenie bolo by dobré zamyslieť sa nad rozdelením skupín podkladov napríklad na krátke nohavice, tričká s krátkym rukávom a podobne. V tomto prípade nesmieme zabúdať ani na sezonalitu.

4. Optimalizujte signály publika

Ak po dostatočne dlhom prevádzkovaní performance max kampaní (aspoň 6 týždňov) nedosahujete požadované výsledky, jednou z oblastí, ktoré je potrebné skontrolovať, sú signály publika. Zoznamy zákazníkov by mali byť vašou voľbou číslo jedna za predpokladu, že máte dostatok údajov o zákazníkoch a máte povolenie používať údaje na reklamné účely. Zoznamy zákazníkov sú výkonné, pretože používajú vaše skutočné údaje o zákazníkoch.Dobrou voľbou sú aj publiká podľa webových stránok, najmä ak nemôžete používať zoznamy zákazníkov. Zvážte vytvorenie signálu publika na základe návštevníkov webových stránok alebo používateľov, ktorí vykonali konverziu.Publiká Google založené na záujmoch sú stále skvelou možnosťou, ale ak chcete zlepšiť signály publika, mali by ste vyskúšať vyššie uvedené.

5. Zvoľte správnu stratégiu ponúkania cien

Performance max kampane ponúkajú 2 stratégie ponúkanie cien a to: maximalizáciu hodnoty konverzií a maximalizáciu konverzií. Keď bude mať vaša kampaň dostatočné množstvo údajov o konverziách, môžete experimentovať so stratégiami ponúk na maximalizáciu konverzií s cieľovou CZA alebo maximalizáciu hodnoty konverzií s cieľovým ROAS, aby ste svoju kampaň posunuli na ďalšiu úroveň. 

  Toto je len pár základných tipov na zlepšenie výkonností vašich Performance Max kampaní. Ak by sme sa do problematiky ponorili hlbšie našli by sme ich samozrejme omnoho viac. Ak by ste si s riadením kampaní nevedeli rady, kontaktujte nás. Radi sa postaráme o splnenie vašich cieľov.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies