Zatvoriť

Ako dotazníky vyhodnotiť?

Ak už máme zozbierané kvalitné dáta od klientov a zamestnancov, potom ich potrebujete správne vyhodnotiť. Povieme si pár trikov ako na to. 

Pri vyhodnocovaní sa stačí venovať parametrom s najvyššou hodnotou, aby sme sa nestratili v množstve dát. 

Odporúčame spraviť závery do pekného stĺpcového grafukoláčového grafu a prehľadnej tabuľky. Pomôže to pri tvorbe odporúčaní.

Graf

Ukážeme si to na príklade v oblasti kozmetiky. Pri kozmetike je pre 56% respondentiek najdôležitejším parametrom poctivo vyrobená kozmetika. Preto má zmysel vypichnúť „poctivú výrobu“ v rámci komunikácie značky. Zároveň by zákazníkov presvedčili referencie spokojných klientov, odporúčanie známych a influencerov. Preto rovno vyberieme vhodných influencerov do spolupráce.

Ukážte klientovi, ako vie získané poznatky aplikovať, spravte zo získaných dát záver.

Nám sa osvedčilo pri prieskumoch zvýrazniť a komunikovať dve najvyššie hodnoty. Prípadne spomenúť prepadáky. 

Daľšie články

Prihláste sa na odber nášho newslettera.