Zatvoriť

Ako dotazníky vyhodnotiť?

 Ak už máme zozbierané kvalitné dáta od klientov a zamestnancov, potom ich potrebujete správne vyhodnotiť. Povieme si pár trikov ako na to. Pri vyhodnocovaní sa stačí venovať parametrom s najvyššou hodnotou, aby sme sa nestratili v množstve dát.  Odporúčame spraviť závery do pekného stĺpcového grafukoláčového grafu a prehľadnej tabuľky. Pomôže to pri tvorbe odporúčaní. Graf Ukážeme si to na príklade v oblasti kozmetiky. Pri kozmetike je pre 56% respondentiek najdôležitejším parametrom poctivo vyrobená kozmetika. Preto má zmysel vypichnúť „poctivú výrobu“ v rámci komunikácie značky. Zároveň by zákazníkov presvedčili referencie spokojných klientov, odporúčanie známych a influencerov. Preto rovno vyberieme vhodných influencerov do spolupráce. Ukážte klientovi, ako vie získané poznatky aplikovať, spravte zo získaných dát záver. Nám sa osvedčilo pri prieskumoch zvýrazniť a komunikovať dve najvyššie hodnoty. Prípadne spomenúť prepadáky. 

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies