Zatvoriť

Prichádza nový Google Merchant Center Next

 V poslednom období som si všimol, že Google začal dávať niektorým účtom v Google Merchant prístup k novému používateľskému prostrediu nazvanému Google Merchant Center Next. Niektoré funkcie sa zmenili a niektoré naopak, zmizli. Dá sa však predpokladať, že funkcie sa budú ešte časom dopĺňať a vylepšovať. Nové prostredie pôsobí jednoduchšie a nadväzuje na snahu spoločnosti Google sprístupniť služby každému používateľovi bez ohľadu na jeho prax. Tak ako v Google Ads aj z tohto dôvodu vznikol nový druh kampane performance max.  

  Oznámenie o službe Google Merchant Center Next sa uskutočnilo na tohtoročnom podujatí Google Marketing Live 2023, ktoré sa konalo v máji. Úplný prechod na nové rozhranie je v pláne v priebehu roka 2024.

  Aký je nový Merchant Center?
 
Menej technicky náročný 
  • menej technickej náročnosti pri vytváraní a udržiavaní feedu v porovnaní s predchádzajúcou verziou
  • systém bude schopný získavať viac informácií o produktoch priamo z webu (tento spôsob je možné vypnúť)

  Prehladnejšie rozhranie

  • podobne ako Google Ads postupne aktualizuje svoje rozhranie práve za úmyslom zjednodušenia pre používateľov bez väčších skúseností

  Upraviteľnosť produktov

  • viac možností manuálnej úpravy produktov priamo v rozhraní Merchant Center
  • pri väčšom množstve produktov je manuálna úprava prakticky nepoužiteľná a pomalá

  Iné zobrazenie diagnostiky produktov

  • v súčasnom rozhraní v časti diagnostika môžeme vidieť časovú os, na ktorej je vidieť počet schválených a zamietnutých produktov v priebehu času
  • v novom rozhraní túto časovú os momentálne nenájdete

  Dôležité chýbajúce karty

  • zdroje
  • rast 

  Toľko zatiaľ v skratke o novom rozhraní Google Merchant Center Next. Vývoj budeme sledovať a článok určite aktualizovať.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies