Keď zákazníci prechádzajú po internete a niečo hľadajú, vždy si pozerajú 2-3 konkurenčné firmy. Ako propagovať web stránku, tak aby nakúpili u vás? Zákazníci pripomínajú zombíkov, ktorých zaujme len niečo skutočne lákavé. V rámci 2-3 webov musí ten váš zaujať.
- Poskytni garanciu – vytvor silnú ponuku
Behom prvých 3-4 sekúnd sa zákazník rozhodne, či je váš web relevantný, preto potrebujete naozaj kvalitnú ponuku, ktorá ho osloví a zaujme.
Ak predávate tepelné čerpadlá viete dať v danom
mesiaci 20% zľavu na nákup tepelného čerpadla. Ak predávate cez eshop viete v danom týždni poskytnúť dopravu zadarmo. Ak vytvárate rodokmeň viete poskytnúť 100% garanciu vrátenia peňazí.
Čím atraktívnejšia je ponuka, tým viac motivujete návštevníka, aby scrolloval ďalej.
- Ponuku dovysvetli
Aj vám sa možno často krát stalo, že ste ponuku nepochopili správne. Aby bral zákazník vašu ponuku ako relevantnú, tak mu vysvetlíte jendou vetou – v prípade nespokojnosti s vypracovaním rodokmeňu vám vrátime 100% vašej úhrady.
- Vylaď sa so zákazníkom
Povedz zákazníkovi ako pracuješ, čo je pre teba dôležité, v čom mu dokážeš pomôcť. Čím viac si konkrétny, tým viac zvyšuješ šancu, že sa zákazník prescrolluje do ďalšej časti. Spíšte si 10 výhod a z tých vyberte len najrelevantnejších 5-6 výhod, ktoré im prinesieš.
Pri kúpeľňovom štúdio to môže byť, že má klient tisíce produktov skladom.
- Skúsenosti:
Sme na trhu už viac ako 25 rokov.
- Prvotriedna talianska kvalita:
Všetky produkty vyberá majiteľ spoločnosti osobne od renomovaných talianskych výrobcov a spracovateľov kameňa. Na všetky obklady a dlažby ponúkame 10 ročnú záruku.
- Široký výber:
Takmer 1000 druhov unikátnych dlažieb a obkladov.
- Veľké skladové zásoby:
Tovar vám doručíme do 7 dní.
- Vytvorenie vizualizácie:
Pri nákupe nad 800 € vytvorenie vizualizácie aj kladačského plánu zdarma.
- Špecializujeme sa:
Na veľkoformátovú dlažbu 320 x 160 cm, mozaiku, aj prírodný kameň. Naše obklady a dlažby sú vhodné do kúpeľne, kuchyne, na terasy a do všetkých interiérov a exteriérov.
- Výhodné ceny:
ceny konkurencie doma a v zahraničí podrobne monitorujeme a tak môžeme ponúkať jedny z najvýhodnejších cien na trhu.
- Problém cieľovej skupiny + riešenie
Opíš najväčší problém cieľovej skupiny a poskytni konkrétne riešenie. Ak predávate hydraulické ruky na nákladné autá, klienti nemajú radi neférové jednanie, to, že cenu nepoznajú dopredu, to, že im to predáva niekto, kto o tom produkte nemá ani tušenie. Ukážte, ž eu vás sa to nestane.
Najväčší problém pri kúpeľňovom štúdiu môžu byť nepekné vizuaizácie. Ukážte teda vaše vizualizácie a ideálne aj realizácie, aby zákazník vedel – je to môj štýl alebo nie je to môj štýl. Len takáto jednoduchá vizualizácia spôsobila, že
klient, ktorý vyrába nábytok má už 7 rokov má plný showroom.
- Dokáž svoju dôveryhodnosť
Ukážte svoju dôveryhodnosť – vyjadrenia spokojných klientov, Google recenzie. Máte články ako digitálna agentúra v
najčítanejšom médiu pre podniakteľov - Forbes, ukážte, že ste členmi združení ako Adma,
Google Partner, ukážte, že ste vyhrali medzinárodné ocenenia
Awwards,
Deloitte ocenenie - ukážte svoje úspechy, pochváľte sa rôznymi case studies. Robili ste pre rôzne medzinárodné firmy – ako
Hewlett Packard Enterprise,
ABB,
Kellys– použite pohrebisko lôg. Pochválte sa počtom zákazníkov.
- Ponúknite benefity
Povedzte zákazníkom v čom im uľahčite život, kľudne to znázornite v piktogramoch. Klient ktorý predáva
ekologické produkty a je majiteľom sám doktor, vie odkomunikovať, že produkty sú osobne testované lekárom. Ak ste na trhu 15 rokov, povedzte to. Prípadne dokomunikujte svoje benefity prehľadne v tabuľke.
- Doplňte social proof
Poznáte to, ak vás hodnotia druhý, vždy je to hodnotenjšie ako keď sa chválite sami.
Hodnotenia na porovnávačoch ako Heuréke, hodnotenia na Googli, hodnotenia na sociálnej sieti – Facebook, hodnotenia na
Tripadvisore, hodnotenia na
Bookingu, pre bežných ľudí sú brutálne dôveryhodné.
Platí tu staré známe čím viac prúžkov, tým viac
Adidas.
- Daj ponuku krstného otca
Dajte zákanzíkovi ponuku, s ktorou sa len tak nestretne. Dajte ponuku, ktorá mu nedá spať.
Počas 3 mesiacov vám nastavíme kampane a zvýšime vám predaj o 30 %. Garancia vrátenia peňazí.
Ako jediná agentúra fungujeme na success fee – sme platení províznym systémom na základe dosiahnutého predaja až pri 12% našich klientov. To je férova ponuka.
- Prípadne pridajte zaujímavý bonus
Spomeňte, čo dostane ešte k nákupu. Niečo, čo je príjemné mať. Konzultácia s 3 špecialistami po polhodine zadamro.
- Ukáž hodnotu
Ukážte hodnotu ponúkaného riešenia. Ak ste kúpeľňové štúdio, ukážte že tvorba vizualizácie stojí 300 Eur a architektovi to trvá 4 hodiny, kým ju vytvorí. Vy mu ju dáte Zadarmo pri nákupe nad 900 Eur.
- Obmedzenosť
Ukáž, že tvoja cenová ponuka je časovo obmedzená. Len tento mesiac je 20% zľava. Len tento týždeň je 10% zľava na oblečenie Under Armour. Pri retaili ako je predaj športového oblečenia sme zistili, že zákazníci reagujú najlepšie na týždňové zľavy. Pri drahších ponukách je to 1 mesiac.
Omedzenosť viete riešiť cez expiráciu, odpočítavanie, obmedzené počety, cenu, ktorá rastie v čase.
Pri EXIsporte sme zrobili takéto krásne odpočítavanie akcie.
- Silná garancia
Neste vy riziko za kvalitu svojich produktov a služieb. Neprenášajte ho na kupujúceho. Ak produkt nedeliverujeme v požadovanej kvalite, tak neplatí.
- Povedz čo má robiť
Alebo aj call to action – vyzvite ho k akcii, ľudský mozog to neuveriteľne vníma.
Povedz mu nakúpte alebo dohodnite si stretnutie so špecialsitom.
- Pripomienka
Na záver viete umiesť reminder– pripomeňte mu ponuku a povedzte, čo sa stane, ak nekúpi. Opäť zduplikujte, čo má robiť a že ponuka je obmedzená.
Ak robíte predajnú podstránku inšpirujte sa teleshopingom. Desaťročiami overené, vytestované a premakané postupy je nutné aplikovať aj do onlinu. Produkty
Delimano majú naozaj prepracované video ponuky.
Odlíšte sa od konkurenice a získajte náskok.