Zatvoriť

14 tajných bodov, ako vytvoriť web stránku, ktorá sama predáva

14 tajných bodov, ako vytvoriť web stránku, ktorá sama predáva

Ako propagovat web stranku

Keď zákazníci prechádzajú po internete a niečo hľadajú, vždy si pozerajú 2-3 konkurenčné firmy. Ako propagovať web stránku, tak aby nakúpili u vás? Zákazníci pripomínajú zombíkov, ktorých zaujme len niečo skutočne lákavé. V rámci 2-3 webov musí ten váš zaujať.

  1. Poskytni garanciu – vytvor silnú ponuku

Behom prvých 3-4 sekúnd sa zákazník rozhodne, či je váš web relevantný, preto potrebujete naozaj kvalitnú ponuku, ktorá ho osloví a zaujme.
Ak predávate tepelné čerpadlá viete dať v danom mesiaci 20% zľavu na nákup tepelného čerpadla. Ak predávate cez eshop viete v danom týždni poskytnúť dopravu zadarmo. Ak vytvárate rodokmeň viete poskytnúť 100% garanciu vrátenia peňazí.
Čím atraktívnejšia je ponuka, tým viac motivujete návštevníka, aby scrolloval ďalej.

  1. Ponuku dovysvetli

Aj vám sa možno často krát stalo, že ste ponuku nepochopili správne. Aby bral zákazník vašu ponuku ako relevantnú, tak mu vysvetlíte jendou vetou – v prípade nespokojnosti s vypracovaním rodokmeňu vám vrátime 100% vašej úhrady.

  1. Vylaď sa so zákazníkom

Povedz zákazníkovi ako pracuješ, čo je pre teba dôležité, v čom mu dokážeš pomôcť. Čím viac si konkrétny, tým viac zvyšuješ šancu, že sa zákazník prescrolluje do ďalšej časti. Spíšte si 10 výhod a z tých vyberte len najrelevantnejších 5-6 výhod, ktoré im prinesieš. Pri kúpeľňovom štúdio to môže byť, že má klient tisíce produktov skladom.
Výhody kúpelňové štúdio Maag

  • Skúsenosti:
    Sme na trhu už viac ako 25 rokov.
  • Prvotriedna talianska kvalita:
    Všetky produkty vyberá majiteľ spoločnosti osobne od renomovaných talianskych výrobcov a spracovateľov kameňa. Na všetky obklady a dlažby ponúkame 10 ročnú záruku.
  • Široký výber:
    Takmer 1000 druhov unikátnych dlažieb a obkladov.
  • Veľké skladové zásoby:
    Tovar vám doručíme do 7 dní.
  • Vytvorenie vizualizácie:
    Pri nákupe nad 800 € vytvorenie vizualizácie aj kladačského plánu zdarma.
  • Špecializujeme sa:
    Na veľkoformátovú dlažbu 320 x 160 cm, mozaiku, aj prírodný kameň. Naše obklady a dlažby sú vhodné do kúpeľne, kuchyne, na terasy a do všetkých interiérov a exteriérov.
  • Výhodné ceny:
    ceny konkurencie doma a v zahraničí podrobne monitorujeme a tak môžeme ponúkať jedny z najvýhodnejších cien na trhu.

 

  1. Problém cieľovej skupiny + riešenie

Opíš najväčší problém cieľovej skupiny a poskytni konkrétne riešenie. Ak predávate hydraulické ruky na nákladné autá, klienti nemajú radi neférové jednanie, to, že cenu nepoznajú dopredu, to, že im to predáva niekto, kto o tom produkte nemá ani tušenie. Ukážte, ž eu vás sa to nestane.
ako propagovat webstranku
Najväčší problém pri kúpeľňovom štúdiu môžu byť nepekné vizuaizácie. Ukážte teda vaše vizualizácie a ideálne aj realizácie, aby zákazník vedel – je to môj štýl alebo nie je to môj štýl. Len takáto jednoduchá vizualizácia spôsobila, že klient, ktorý vyrába nábytok má už 7 rokov má plný showroom.
ukazte vizaulizacie a realizacie

  1. Dokáž svoju dôveryhodnosť

Ukážte svoju dôveryhodnosť – vyjadrenia spokojných klientov, Google recenzie. Máte články ako digitálna agentúra v najčítanejšom médiu pre podniakteľov – Forbes, ukážte, že ste členmi združení ako Adma, Google Partner, ukážte, že ste vyhrali medzinárodné ocenenia Awwards, Deloitte ocenenie  – ukážte svoje úspechy, pochváľte sa rôznymi case studies. Robili ste pre rôzne medzinárodné firmy – ako Hewlett Packard Enterprise, ABB, Kellys– použite pohrebisko lôg. Pochválte sa počtom zákazníkov.

  1. Ponúknite benefity

Povedzte zákazníkom v čom im uľahčite život, kľudne to znázornite v piktogramoch. Klient ktorý predáva ekologické produkty a je majiteľom sám doktor, vie odkomunikovať, že produkty sú osobne testované lekárom. Ak ste na trhu 15 rokov, povedzte to. Prípadne dokomunikujte svoje benefity prehľadne v tabuľke.
piktogram dovysvetli ponuku

  1. Doplňte social proof

Poznáte to, ak vás hodnotia druhý, vždy je to hodnotenjšie ako keď sa chválite sami.
Hodnotenia na porovnávačoch ako Heuréke, hodnotenia na Googli, hodnotenia na sociálnej sieti – Facebook, hodnotenia na Tripadvisore, hodnotenia na Bookingu, pre bežných ľudí sú brutálne dôveryhodné.
Google recenzie SCR
Platí tu staré známe čím viac prúžkov, tým viac Adidas.

  1. Daj ponuku krstného otca

Dajte zákanzíkovi ponuku, s ktorou sa len tak nestretne. Dajte ponuku, ktorá mu nedá spať.
Počas 3 mesiacov vám nastavíme kampane a zvýšime vám predaj o 30 %. Garancia vrátenia peňazí.
Ako jediná agentúra fungujeme na success fee – sme platení províznym systémom na základe dosiahnutého predaja až pri 12% našich klientov. To je férova ponuka.

  1. Prípadne pridajte zaujímavý bonus

Spomeňte, čo dostane ešte k nákupu. Niečo, čo je príjemné mať. Konzultácia s 3 špecialistami po polhodine zadamro.

  1. Ukáž hodnotu

Ukážte hodnotu ponúkaného riešenia. Ak ste kúpeľňové štúdio, ukážte že tvorba vizualizácie stojí 300 Eur a architektovi to trvá 4 hodiny, kým ju vytvorí. Vy mu ju dáte Zadarmo pri nákupe nad 900 Eur.

  1. Obmedzenosť

Ukáž, že tvoja cenová ponuka je časovo obmedzená. Len tento mesiac je 20% zľava. Len tento týždeň je 10% zľava na oblečenie Under Armour. Pri retaili ako je predaj športového oblečenia sme zistili, že zákazníci reagujú najlepšie na týždňové zľavy. Pri drahších ponukách je to 1 mesiac.
Omedzenosť viete riešiť cez expiráciu, odpočítavanie, obmedzené počety, cenu, ktorá rastie v čase.
Pri EXIsporte sme zrobili takéto krásne odpočítavanie akcie.
odpocitavnie zlavy EXIsport

  1. Silná garancia

Neste vy riziko za kvalitu svojich produktov a služieb. Neprenášajte ho na kupujúceho. Ak produkt nedeliverujeme v požadovanej kvalite, tak neplatí.

  1. Povedz čo má robiť

Alebo aj call to action – vyzvite ho k akcii, ľudský mozog to neuveriteľne vníma.
Povedz mu nakúpte alebo dohodnite si stretnutie so špecialsitom.
call to action - povedz co ma robit

  1. Pripomienka

Na záver viete umiesť reminder– pripomeňte mu ponuku a povedzte, čo sa stane, ak nekúpi. Opäť zduplikujte, čo má robiť a že ponuka je obmedzená.

Ak robíte predajnú podstránku inšpirujte sa teleshopingom. Desaťročiami overené, vytestované a premakané postupy je nutné aplikovať aj do onlinu. Produkty Delimano majú naozaj prepracované video ponuky.
delimano teleshopping

Odlíšte sa od konkurenice a získajte náskok.

Daľšie články

Prihláste sa na odber nášho newslettera.