Dôvod č. 1: Vyššia návštevnosť webstránky
Kľúčové slová sú základným pilierom pre úspešné SEO. Web je tvorený zo slov a nech vyberáme akékoľvek z nich, vždy chceme, aby náš obsah videlo čo najviac relevantných ľudí. Avšak aby náš web navštívilo čo najviac takýchto ľudí, potrebujeme byť na čo najvyšších pozíciách v organickom - prirodzenom hľadaní. Analýza kľúčových slov Vás presne naviguje na to, čo ľudia vo Vašom segmente hľadajú. Následne viete obsah na webe prispôsobiť tak, aby s dopytmi čo najviac korešpondoval.
Dôvod č. 2 : Väčší potenciál na uskutočnenie predaja
Užívatelia podvedome veria výsledkom vyhľadávača v Google. Ak Google umiestni určitú stránku na prvú/poprednú priečku vo vyhľadávaní, ľudia majú tendenciu si myslieť, že je to preto, lebo je najlepšia. Ale marketéri vedia, že prvá priečka je tiež len výsledkom úspešného SEO ????. A k úspešnému SEO sa dopracujeme na základe výberu správnych kľúčových slov, ktoré tvoria základ pre úspešný obsah. Analýza kľúčových slov je preto veľmi dôležitá a je súčasťou veľkej SEO skladačky. Nesmieme zabudnúť, že tak, ako výber správnych kľúčových slov môže webovú stránku premeniť na zlatú baňu, tak ich ignorovanie/nedostatočná práca s keywords môže web i potopiť. Kľúčové slová a prelinky z nich je možné využiť i pri budovaní spätných odkazov (angl. linkbuilding), s ktorým Vám radi pomôžeme. :)
Dôvod č. 3: Dobré SEO = lacnejšia online reklama
Ak sa na web/eshop dostanete prostredníctvom reklám na určitý vyhľadávací dopyt, ale podstránka nebude s týmto kľúčovým výrazom korešpondovať, zrejme ju rýchlo zatvoríte a žiaden nákup/konverzia sa nekoná. Mimochodom, takéto nerelevantné prepojenie Google sám vyhodnocuje ako nesprávne, preto Vás tieto (zle nastavené) reklamy vyjdú drahšie a sú v konečnom dôsledku neefektívne. Reklama musí vždy korelovať s obsahom na podstránke, kam smeruje jej prelink.
Dôvod č. 4: SEO pomáha budovať dôveryhodnosť Vašej značky
Ak je Vaša webstránka dobre optimalizovaná z hľadiska SEO, tak Vám v konečnom dôsledku buduje viditeľnosť na popredných priečkach, funkčnosť pre užívateľov a napokon dôveryhodnosť pre zákazníkov. Ako? Tým, že budete písať články a produkovať zmysluplný obsah na relevantné vyhľadávacie dopyty – kľúčové slová. Následne na Vás budú prirodzene odkazovať iné weby vďaka Vášmu kvalitnému obsahu. Postupne sa tak stávate trendsetterom a „známou firmou“ vo svojej oblasti.
Dôvod č. 5: Zasiahnutie cieľovej skupiny
Prostredníctvom SEO aktivít, medzi ktoré patrí správny výber kľúčových slov či kvalitné spätné odkazy, môžete zvýšiť svoju viditeľnosť na internete a tým lepšie zasiahnuť svoju cieľovú skupinu. Je potrebné zistiť, čo presne užívatelia hľadajú a na čo sa zameriavajú, pretože čím lepšie poznáte svojich zákazníkov, tým lepší/vhodnejší produkt alebo službu im môžete ponúknuť. Poznanie kľúčových slov Vám pomáha spoznať Vašu cieľovku do detailov. Nemali by ste však zabúdať na to, že celá SEO optimalizácia sa skladá z mnoho častí a ak sa celé SEO bude zameriavať iba na prvú fázu - kľúčové slová bez ich aplikácie do všetkých častí webstránky, očakávaný výsledok nebude taký dobrý. Ak si so SEO optimalizáciou neviete dať rady, nechajte ju na odborníkov. Sme tu pre Vás.