Zatvoriť

Aké prvky by mala obsahovať kvalitná vstupná stránka?

 

Čo je to vstupná stránka?

Vstupná stránka je samostatná webová stránka vytvorená špeciálne pre marketingovú alebo reklamnú kampaň. Je to miesto, kde sa návštevník „dostane“ po kliknutí na odkaz v e-maile alebo z reklamy zo služieb Google, YouTube, Facebook, Instagram a podobne.Vstupné stránky sú navrhnuté s ohľadom na konkrétny cieľ a mali by mať veľmi jasnú výzvu na akciu. Toto je hlavná vec, ktorú treba mať na pamäti pri vytváraní vstupnej stránky. Hoci akúkoľvek stránku možno technicky nazvať „vstupná stránka“, vaše konverzné ciele budú jasnejšie, ak si vstupnú stránku predstavíte ako stránku špecifickú pre kampaň s jediným zameraním. 

Implementujte prvky dôveryhodnosti

Každá dobrá vstupná stránka by mala obsahovať prvky dôveryhodnosti. Prvky dôveryhodnosti môžu mať množstvo rôznych podôb. Jedným z  najbežnejších sú recenzie. Najlepšie urobíte ak vašu stránku prepojíte priamo s recenziami na Google. Ďalším dobrým prvkom, ktorý výrazne pomôže zvýšiť dôveryhodnosť vašej stránky sú vaši partneri a logá známych značiek. Pochváľte sa s kým spolupracujete.

murovany-dom-recenzie-vstupna-stranka

Optimalizujte pre mobilné zariadenia

V súčasnosti je nevyhnutné, aby vaša vstupná stránka na mobilných zariadeniach bola pre používateľa, čo najprehľadnejšia. Takmer 30 % všetkej webovej aktivity totiž pochádza z mobilu. Ukázalo sa, že web vhodný pre mobilné zariadenia môže dokonca zdvojnásobiť počet konverzií. Vaša vstupná stránka by mala byť prehľadná a dostatočne rýchlo sa načítavať.

Udržujte svoje formuláre krátke

Keď používateľ navštívi vašu stránku, prirodzene od neho chcete zhromaždiť čo najviac údajov. Pokiaľ však ide o vytvorenie dobrej vstupnej stránky, menej je viac. Je mimoriadne dôležité, aby ste používateľov nevyžadovali príliš veľa zbytočných informácií. Čím viac informácií od zákazníka vyžadujete, tým menšiu šancu máte, že vyplní formulár a dokončí požadovanú konverziu. Ak vaša konverzia vyžaduje formulár, pýtajte sa len na to, čo potrebujete. Pamätajte, že vždy môžete požiadať o ďalšie informácie na stránke s poďakovaním.

velcon-kontaktny-formular

Prispôsobte svoje vstupné stránky individuálnemu publiku

Ak máte skvelú ponuku a dobre ju propagujete, pravdepodobne budete získavať návštevnosť z viacerých rôznych zdrojov. Ak je to možné, budete chcieť prispôsobiť svoje vstupné stránky pre rôzne publiká. Používateľ, ktorý príde na vašu vstupnú stránku z príspevku na Facebooku alebo Instagrame, je úplne odlišný od používateľa, ktorý na vašu vstupnú stránku príde z Google reklamy alebo odkazu z vášho mesačného newsletteru.

Zhrnutie tých najdôležitejších bodov pre čo najlepšiu optimalizáciu vašich vstupných stránok

  • Promujte len jednu ponuku na jednej vstupnej stránke. 
  • Len 50 % všetkých vstupných stránok je optimalizovaných pre mobilné zariadenia. Používanie mobilných zariadení je jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov internetu. 
  • Spoločnosti so 40 alebo viacerými vstupnými stránkami získajú 12-krát viac potenciálnych zákazníkov ako tie, ktoré majú päť alebo menej. Nezabudnite ich sledovať, pravidelne ich aktualizovať a vyhýbať sa nefunkčným odkazom. Vstupné stránky by mali vyvolať emócie farbou, obrázkami, textom alebo videom.
  • Pýtať sa na vek návštevníka je zvyčajne zbytočné, pokiaľ vaše produkty nemajú zákonnú požiadavku (napr. alkohol). Ak sa budete pýtať na nepotrebné podrobnosti, ako je vek, pracovná pozícia alebo adresa, zvyšujete tým svoju šancu na to, že používateľ nedokončí vami požadovanú konverziu.

V SCR Interactive ušijeme vstupné stránke tak, aby vám vždy priniesli požadované konverzie. Kontaktujte nás. Výber správnej látky, strihu a špičkového dizajnu už nechajte na nás. Postaráme sa, aby vstupná stránka sadla vašim zákazníkom ako uliata.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies