Zatvoriť

Ako spustiť úspešnú kampaň PPC v roku 2023

 Viete na čo by ste nemali zabudnúť pri spúštaní PPC kampane v roku 2023?

Čo by ste mali urobiť pred spustením kampane PPC

Pri spúšťaní kampane PPC musíte vopred vykonať určité prípravy. Musíte sa napríklad pozrieť na aktuálne objemy vyhľadávania a zistiť, čo robí vaša konkurencia. Ak hľadáte príklady reklám PPC, môžete sa inšpirovať v galérii AdWords. Pred spustením kampane je nevyhnutné zmapovať svoj predajný lievik a rozhodnúť sa, kto je vaša cieľová skupina. Budete chcieť uprednostniť kľúčové frázy, ktoré sú relevantné pre váš produkt alebo službu, a určiť maximálnu CPC.

Reklamy PPC, ktoré by vám v roku 2023 nemali chýbať

👉 Nadpis: V prípade, že sa vám nepodarí získať informácie, ktoré by vám pomohli pri hľadaní reklamy na internete, môžete si vybrať, či by sa vám nepodarilo získať informácie, ktoré by vám pomohli. Na upútanie pozornosti čitateľa máte 8 sekúnd, preto by ste mali byť dobrí v písaní titulkov. Váš nadpis musí byť pútavý, informatívny a relevantný pre vašu cieľovú skupinu.

👉Zobrazenie adresy URL: Zobrazovaná adresa URL je časť, ktorú ľudia vidia, keď kliknú na vašu reklamu, ale to nieje všetko. Je to vynikajúce miesto na uvedenie vášho kľúčového posolstva a názvu značky.

👉Popis: V tomto prípade je potrebné, aby ste sa zamerali na zobrazovanie informácií, ktoré sa nachádzajú na obrazovke: Popis je miesto, kde viac rozvádzate svoje kľúčové posolstvo, pridávate vlastnosti svojho produktu alebo služby a uvádzate výzvu na akciu.

👉 Adresa URL kampane: Toto je adresa URL vašej webovej stránky. Mala by byť krátka a  zapamätateľná.

Ako vyhodnocovať reklamy PPC

CTR: CTR je skratka pre mieru prekliku, ktorá je jednou z najdôležitejších metrík, na ktoré sa môžete pri analýze reklám PPC pozerať. Ak chcete vypočítať CTR, jednoducho spočítajte počet kliknutí na vaše reklamy a vydeľte toto číslo celkovým počtom zobrazení vašich reklám.

CPC: Je normálne, že vaše CPC kolíše, keď dolaďujete svoje reklamy. Je dôležité mať na pamäti, že čím viac investujete do svojich reklám PPC, tým väčšiu návštevnosť získate. Ak si však nedáte pozor, mohli by ste nakoniec minúť príliš veľa.

✅Hodnotenie kvality: Skóre kvality je ukazovateľ AdWords, ktorý určuje, ako výrazne sa vaša reklama zobrazí na stránke s výsledkami vyhľadávania a koľko zaplatíte za kliknutie. Ak chcete zlepšiť skóre kvality, uistite sa, že vaša cieľová stránka je relevantná pre vašu reklamu a že vaša reklama má vysokú mieru prekliku.

Dúfajme, že teraz ste si osvojili základy kampaní PPC. Najdôležitejším poznatkom je udržať si prehľad. Uistite sa, že sledujete svoje reklamy a že vždy vykonávate úpravy na základe údajov. Najúspešnejšie kampane PPC sú tie, ktoré zostávajú pohotové a ktoré reagujú na svoje údaje v reálnom čase. Ak toto všetko a ešte viac urobíte, vaša kampaň PPC bude určite fungovať hladko a v krátkom čase vám prinesie množstvo nových zákazníkov.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies