Zatvoriť

AKO SÚŤAŽIŤ NA FACEBOOKU A NEPORUŠOVAŤ PRAVIDLÁ?

 

Facebook prišiel s pravidlami organizovania súťaží, ktoré by sa nemali porušovať.

  • Nemali by ste podmieniť zapojenie sa do súťaže tým, že súťažiaci musia lajknúť stránku
  • Takisto by zapojenie sa do súťaže nemalo byť podmienené zdieľaním súťažného, či iného príspevku
  • Facebook tiež vo svojich pravidlách zakazuje aby používatelia zdieľali súťažný príspevok na časovej osi priateľa
  • Nie je povolené ani označenie priateľov v komentári
Jediný povolený spôsob ako súťažiť na Facebooku je vyzvanie fanúšikov k lajknutiu príspevku a jeho následné komentovanie.

Dajú sa však tieto pravidlá porušiť? Na sociálnej sieti je predsa mnoho súťaží, ktoré pravidlá porušujú a očividne sa neboja následkov. V tom lepšom prípade predsa prídete “len“ o svoju stránku alebo o súkromný účet. Ak mesačne investujete do svojej stránky financie, trápite sa s jej obsahom, sledujete komenty, lajkovanie, pribúdajúcich fanúšikov, ukončenie fungovania Vašej stránky by asi nebolo len záležitosťou mávnutia ruky.

Ako sa teda dá na Facebooku súťažiť a dodržať pravidlá? Ak chcete zorganizovať úspešnú súťaž, základné pravidlo je jednoduchosť. Aby sa do súťaže zapojilo čo najväčšie množstvo ľudí, postavte súťažnú otázku tak, aby na ňu ľudia vedeli hneď reagovať. Dôležité je tiež, aby ľudia súťaž komentovali. Dozvedia sa o tom tak ich priatelia. Osvedčené sú i súťaže, kde sa ľudí spýtate na názor. V komentároch nebudú totožné, skopírované odpovede a získate tak i zaujímavý obsah, ktorý je následne možné použiť napríklad na infografiku.

Dobrým trikom je i prepojenie súťaže s webom. Spýtajte sa fanúšikov, ktorí chcú súťažiť, napríklad na produkt z Vašej stránky. Dostanete ich tak na Váš web a možno z toho bude niečo viac ako len zapojenie sa do súťaže.

Fantázii sa medze nekladú. Stačí ju len správne zapojiť a výsledky sa čoskoro dostavia. Nechajte si poradiť.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies