Zatvoriť

Facebook a Google remarketing: Ako premeniť návštevníkov na zákazníkov

Facebook a Google remarketing: Ako premeniť návštevníkov na zákazníkov

Každý návštevník vašej webstránky predstavuje príležitosť k uskutočneniu predaja. No aj keď sa veľmi snažíte, 96 percent z návštevníkov si pri prvej návšteve nič nekúpi. Online predaj funguje tak, že zákazník obvykle potrebuje 2 – 4 návštevy k tomu aby uskutočnili objednávku.

Vy zatiaľ môžete:

  1. Sedieť, čakať a dúfať, že si návštevník znova spomenie na vašu značku.
  2. Alebo ho môžete na váš web priviesť späť remarketingom.

Čo vlastne sú retargetingové/remarketingové reklamy

Tieto dve slová pomenúvajú v podstate to isté. Google používa termín remarketing a Facebook termín retargeting. Oba termíny popisujú reklamu zameranú na ľudí, ktorý už navštívili váš web.

Rozdiel spočíva v tom, kde sa takáto reklama bude zobrazovať.

Remarketingové reklamy google sa budú zobrazovať v obsahovej sieti. Tá obsahuje viac ako dva milióny partnerských webov googlu. Ak váš bývalý návštevník navštívi jednu z týchto stránok, je dobrá šanca, že uvidí práve vašu reklamu.

Retargetingové reklamy na facebooku sa budú zobrazovať na stránkach facebooku, ktorý má viac ako dve miliardy návštev mesačne.

Obe tieto platformy majú obrovský potenciál k tomu aby, oslovili vášho návštevníka. Najlepšie výsledky tak zvyčajne prináša použitie oboch týchto platforiem súčasne.

Dynamické remarketingové reklamy

google remarketing

Slovo dynamické znamená, že niečo v reklame sa mení. V tomto prípade to je produkt, ktorý sa návštevníkovi zobrazí.

Ako to funguje

Povedzme, že máte obchod s obuvou. Pán Karol nájde váš obchod cez google. Chvíľu sa tam motá a v tom ho zaujmú biele tenisky. Dlhšie si ich prezerá, no vtom začuje prichádzať šéfa. Musí rýchlo zatvoriť web a predstierať, že pracuje.

facebook a google remarketing

O tri dni neskôr sa pán Karol v práci opäť nudí. Pozerá si preto svoje obľúbené webstránky. Na jednej z nich vidí banner vášho obchodu a na ňom presne tie tenisky, ktoré ho vtedy tak zaujali. Rozhodne sa kliknúť na reklamu a následne si ich v eshope zakúpi.

Aj Janka navštívi váš obchod a zapáčia sa jej tam červené tenisky. Má však týždeň pred výplatou. Povzdychne si a smutná z vášho webu odíde bez toho, aby si ich kúpila. Prejde niekoľko dní a Janka si na facebooku prezerá príspevky svojich priateľov. Medzi nimi vidí reklamu s červenými teniskami, ktoré sa jej vtedy tak páčili. Keďže výplatu dostala len včera, rozhodne sa urobiť si radosť a tenisky si kúpi.

Daľšie články

Analýza vášho webu zdarma

Máte záujem o spoluprácu. Chcete sa dozvediet koľko bude stát vaše riešenie? Vyplňte kontaktný formulár a my vás budeme kontaktovať

Prihláste sa na odber nášho newslettera.