- Sedieť, čakať a dúfať, že si návštevník znova spomenie na vašu značku.
- Alebo ho môžete na váš web priviesť späť remarketingom.
Tieto dve slová pomenúvajú v podstate to isté. Google používa termín remarketing a Facebook termín retargeting. Oba termíny popisujú reklamu zameranú na ľudí, ktorý už navštívili váš web.
Rozdiel spočíva v tom, kde sa takáto reklama bude zobrazovať.
Remarketingové reklamy google sa budú zobrazovať v obsahovej sieti. Tá obsahuje viac ako dva milióny partnerských webov googlu. Ak váš bývalý návštevník navštívi jednu z týchto stránok, je dobrá šanca, že uvidí práve vašu reklamu.
Retargetingové reklamy na facebooku sa budú zobrazovať na stránkach facebooku, ktorý má viac ako dve miliardy návštev mesačne.
Obe tieto platformy majú obrovský potenciál k tomu aby, oslovili vášho návštevníka. Najlepšie výsledky tak zvyčajne prináša použitie oboch týchto platforiem súčasne.
Dynamické remarketingové reklamy