Každý návštevník vašej webstránky predstavuje príležitosť k uskutočneniu predaja. No aj keď sa veľmi snažíte, 96 percent z návštevníkov si pri prvej návšteve nič nekúpi. Online predaj funguje tak, že zákazník obvykle potrebuje 2 - 4 návštevy k tomu aby uskutočnili objednávku.
Vy zatiaľ môžete:
Sedieť, čakať a dúfať, že si návštevník znova spomenie na vašu značku.
Alebo ho môžete na váš web priviesť späť remarketingom.
Čo vlastne sú retargetingové/remarketingové reklamy
Tieto dve slová pomenúvajú v podstate to isté. Google používa termín remarketing a Facebook termín retargeting. Oba termíny popisujú reklamu zameranú na ľudí, ktorý už navštívili váš web.
Rozdiel spočíva v tom, kde sa takáto reklama bude zobrazovať.
Remarketingové reklamy google sa budú zobrazovať v obsahovej sieti. Tá obsahuje viac ako dva milióny partnerských webov googlu. Ak váš bývalý návštevník navštívi jednu z týchto stránok, je dobrá šanca, že uvidí práve vašu reklamu.
Retargetingové reklamy na facebooku sa budú zobrazovať na stránkach facebooku, ktorý má viac ako dve miliardy návštev mesačne.
Obe tieto platformy majú obrovský potenciál k tomu aby, oslovili vášho návštevníka. Najlepšie výsledky tak zvyčajne prináša použitie oboch týchto platforiem súčasne.
Dynamické remarketingové reklamy
Slovo dynamické znamená, že niečo v reklame sa mení. V tomto prípade to je produkt, ktorý sa návštevníkovi zobrazí.
Ako to funguje
Povedzme, že máte obchod s obuvou. Pán Karol nájde váš obchod cez google. Chvíľu sa tam motá a v tom ho zaujmú biele tenisky. Dlhšie si ich prezerá, no vtom začuje prichádzať šéfa. Musí rýchlo zatvoriť web a predstierať, že pracuje.
O tri dni neskôr sa pán Karol v práci opäť nudí. Pozerá si preto svoje obľúbené webstránky. Na jednej z nich vidí banner vášho obchodu a na ňom presne tie tenisky, ktoré ho vtedy tak zaujali. Rozhodne sa kliknúť na reklamu a následne si ich v eshope zakúpi.
Aj Janka navštívi váš obchod a zapáčia sa jej tam červené tenisky. Má však týždeň pred výplatou. Povzdychne si a smutná z vášho webu odíde bez toho, aby si ich kúpila. Prejde niekoľko dní a Janka si na facebooku prezerá príspevky svojich priateľov. Medzi nimi vidí reklamu s červenými teniskami, ktoré sa jej vtedy tak páčili. Keďže výplatu dostala len včera, rozhodne sa urobiť si radosť a tenisky si kúpi.
Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies
Táto stránka používa cookies
Súbory cookie používané na stránke sú kategorizované a nižšie si môžete prečítať o každej kategórii a povoliť alebo zakázať niektoré alebo všetky z nich. Keď sú zakázané kategórie, ktoré boli predtým povolené, všetky súbory cookie priradené k danej kategórii budú z vášho prehliadača odstránené. Okrem toho môžete vidieť zoznam súborov cookie priradených ku každej kategórii a podrobné informácie súborov cookie. Viac o cookies
Nevyhnutné cookies Niektoré súbory cookie sú potrebné na poskytovanie základných funkcií. Bez týchto súborov cookie nebude webová lokalita správne fungovať a sú predvolene povolené a nemožno ich zakázať.
Meno
Hostname
Cesta
Expirácia
wp-wpml_current_language
www.scrinteractive.sk
/
365 days
Nastavenie jazykovej mutácie
_scr_cookies_necessary
www.scrinteractive.sk
/
365 dní
Systémové nastavovacie cookies
_scr_cookies_analytics
www.scrinteractive.sk
/
365 dní
Systémové nastavovacie cookies
_scr_cookies_marketing
www.scrinteractive.sk
/
365 dní
Systémové nastavovacie cookies
lightmode
www.scrinteractive.sk
/
1 den
Nastavenie zobrazenia stránky v tmavom/svetlom režime
_GRECAPTCHA
www.scrinteractive.sk
/
365 dní
Tento súbor cookie nastavuje služba Google recaptcha na identifikáciu robotov na ochranu webovej stránky pred škodlivými spamovými útokmi.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhajú zlepšovať našu webovú stránku zhromažďovaním a podávaním správ o jej používaní.
Meno
Hostname
Cesta
Expirácia
_ga
.scrinteractive.sk
/
730 dní
Používa ho Google AdSense na pochopenie interakcie používateľa s webovou stránkou generovaním analytických údajov.
_gid
.scrinteractive.sk
/
1 deň
Obsahuje jedinečný identifikátor, ktorý používa služba Google Analytics na určenie, že dva odlišné prístupy patria rovnakému používateľovi v rámci relácií prehliadania.
_gat
.scrinteractive.sk
/
1 hodina
Google analytics identifikátor
_hjFirstSeen
.scrinteractive.sk
/
30 min
Hotjar nastavuje tento súbor cookie na identifikáciu prvej relácie nového používateľa. Ukladá hodnotu true/false , čo naznačuje, či to bolo prvýkrát, čo Hotjar videl tohto používateľa.
_hjIncludedInSessionSample
.scrinteractive.sk
/
2 min
Hotjar nastavuje tento súbor cookie, aby zistil, či je používateľ zahrnutý do vzorkovania údajov definovaných webome.
_hjIncludedInPageviewSample
.scrinteractive.sk
/
2 min
Hotjar nastavuje tento súbor cookie, aby zistil, či je používateľ zahrnutý do vzorkovania údajov definovaných webom.
_hjAbsoluteSessionInProgress
.scrinteractive.sk
/
30 min
Hotjar nastavuje tento súbor cookie na identifikáciu prvej relácie nového používateľa. Ukladá hodnotu true/false , čo naznačuje, či to bolo prvýkrát, čo Hotjar videl tohto používateľa.
_hjSessionUser_
.scrinteractive.sk
/
365 dní
Hotjar session.
_hjSession_
.scrinteractive.sk
/
30 min
Hotjar session.
Marketingové cookies Marketingové súbory cookie sa používajú na sledovanie návštevníkov na rôznych webových stránkach, aby umožnili vydavateľom zobrazovať relevantné a pútavé reklamy.
Meno
Hostname
Cesta
Expirácia
c
t.leady.com
/
16 rokov
Tento súbor cookie je nastavený spoločnosťou Rubicon Project na riadenie synchronizácie identifikácie používateľov a výmeny používateľských údajov medzi rôznymi reklamnými službami.
_fbp
.scrinteractive.sk
/
90 dní
Tento súbor cookie nastavuje spoločnosť Facebook tak, aby zobrazovala reklamy na Facebooku alebo na digitálnej platforme založenej na reklame na Facebooku po návšteve webovej stránky.
fr
.facebook.com
/
90 dní
Facebook nastavuje tento súbor cookie tak, aby používateľom zobrazoval relevantné reklamy sledovaním správania používateľov na webe, na stránkach, ktoré majú Facebook pixel alebo sociálny doplnok Facebooku.