- Veľmi presné cielenie - konkrétny produkt sa zobrazí človeku, ktorý ho pravdepodobne chce kúpiť.
- Ešte pred kliknutím zákazník vidí produkt, cenu, ale aj hodnotenie.
- Na reklamu klikne (a vy platíte len vtedy), keď sa mu ponuka a produkt pozdávajú.
- Súbor týchto faktorov vedie k výrazne nižšej cene za konverziu v porovnaní s inými formami online reklamy.
- Ak váš produkt nemá jednoznačný identifikátor (EAN, SKU, GTIN alebo ISBN), párovanie produktov nemusí fungovať. Do tejto kategórie spadajú napríklad ručne zhotovené výrobky.
- Aj keď sú referencie zo zahraničných trhov veľmi pozitívne, každý trh je iný. Nedá sa ešte s istotou povedať ako príjme túto novinku slovenský spotrebiteľ.
- Cena je priamo viditeľná v porovnávaní s vašou konkurenciou. To môže viesť k boju o nízku cenu, ktorý nemusí vyhovovať každému podnikaniu.
To ako sa reklamy v nákupoch osvedčia na Slovensku ukáže len čas. My sa však veľmi tešíme na všetky možnosti, ktoré táto novinka prinesie.