Zatvoriť

Hodíš sa na prácu v reklamnej agentúre? Čo od nej očakávať?

 Teraz budem jednohlasne hovoriť/písať aj za kolegov ???? - V SCR interactive máme radi svoju prácu. Chodíme sem s radosťou, a aj keď sa – ako v každej reklamke – nevyhneme stresu a „zapeklitým“ situáciám, z vášne pre reklamu nám to neuberá. V reklamnej agentúre je dynamika práce a situácií práve to, čo ju robí špecifickou. A aj keď niekedy máme štyri páry rúk, dve pariace sa hlavy a nervy na dranc, práve tento drive na svojej práci najviac milujeme ???? Pri výbere nových členov tímu okrem odbornosti rozhodujú aj iné, softskillové faktory. Aký by mal byť teda náš nový kolega/kolegyňa (okrem toho, že má byť odborne zdatný na pozíciu, na ktorú sa hlási)?  
  • Hladný po ďalšom vzdelávaní – áno, ja viem, píšu si to všetci. Ako budú ďalej ochotne študovať, učiť sa nové veci a nikdy sa neuspokoja s tým, čo vedia. A potom sa cítia nekomfortne pri každej novej úlohe, či odvážnejšom zadaní. Ak to teda s vzdelávaním nemyslíš vážne, v reklame neuspeješ. Toto rýchlo sa meniace odvetvie plné noviniek, zvratov a zmien na trhu nedovolí byť úspešným tomu, čo nemá záujem a trpezlivosť rásť. Poznanie otvára obzory – čím viac skúseností máme, tým viac si uvedomujeme, čo všetko ešte môžeme zlepšiť a koľko toho ostáva nepoznaného!

 

  • Vytrvalý – „rýchlokurzom geniality“ ???? u nás prechádza každý nový prírastok, ale to z neho instantného majstra sveta neurobí. Kvalitné výsledky, skvelé čísla, či ohurujúce výstupy neprichádzajú nezaslúžene. Je za nimi kontinuálna tvrdá práca. Uchvátila Ťa naša pracovná ponuka a nevieš sa dočkať, kedy budeš seniorom s trojtisícovým platom? Ak však po mesiaci plánuješ oznámiť, že vlastne Ťa to nebaví, nemáš na to trpezlivosť, pretože nevidíš výsledky a Ty si sa len tak hľadal a ešte nevieš, čím chceš byť... To sa nestane, pretože takýchto ľudí k sebe neberieme ???? Obrň sa vytrvalosťou a pamätaj, že dlhodobé úsilie sa vypláca.

 

  • Zodpovedný – pri všetkých zadaniach očakávame, že budú odovzdané vo vysokej kvalite v dohodnutý deadline. Zverujeme Ti do rúk projekt, ktorý potrebuje Tvoju starostlivosť. Otvorená komunikácia, transparentnosť, dodržiavanie dohodnutých pravidiel a termínov – bez toho sa v agentúre nedá fungovať. Situáciám, kedy niekým dobre skrytá časovaná bomba vybuchne o päť minút dvanásť, sa snažíme predchádzať. Ak si uvedomuješ, že zodpovedný nie si, gratulujem - je to prvá vec na ceste k zodpovednosti! ???? Popracuj na sebe, táto vlastnosť sa Ti zíde v akejkoľvek práci (o súkromnom živote nehovoriac).

 

  • Tímový hráč – momentálne je nás v tíme 20, a to je ešte stále číslo, pri ktorom je jasne vidno stopu každého jedného člena nášho tímu. Čiže: čo (ne)spravíš, má svoj efekt a dopad na všetkých naokolo. Spoliehame sa na Teba. Ak nie si ochotný spolupracovať a prispievať svojou čiastkou do celku, potiahnuť, keď to treba, vysloviť slovo uznania, ale aj prijať konštruktívnu kritiku, sklamem Ťa - nie si vhodný kandidát.

 

  • Vedieť sa vysporiadať s prácou pod tlakom – čo si budeme hovoriť, tomuto sa u nás (ako v každej agentúre) nevyhneš. Čarovná formulka nachádzajúca sa v každom druhom životopise „zvládanie stresových situácií“ bude kruto preverená hneď v prvý týždeň. Ó nie, nie škodoradostne od kolegov (sme greenhorn friendly) ????, ale úplne prirodzene bežnými situáciami, ktorými práca v reklamnej agentúre oplýva. Ak hľadáš pohodu, klídek a tabáček, do reklamy nechoď! A ak niektorá agentúra tvrdí, že u nich nápek nezažiješ, zrejme nemá dostatok roboty a je tesne pred krachom.

 

  • Loajálny k firme – v SCR interactive sme prešli za posledné mesiace veľkými zmenami, ktorými chceme dosiahnuť unikátnosť a prosperitu agentúry. Byť našou súčasťou znamená veriť tomu, čo a ako robíme, uznávať hodnoty firmy a mať rád našu značku. Bez hrdosti na svoju prácu to nejde. Pri výbere nových spolupracovníkov vždy predstavujeme našu históriu a víziu – ak Ti nesedí naša cesta a nám Tvoj štýl uvažovania, nevieme spolu kráčať. Pri hlásení sa do reklamnej agentúry odporúčam dôkladne si naštudovať jej filozofiu. Stotožňuješ sa s ňou, je Ti prirodzená? Vieš si predstaviť dlhodobo takto fungovať a kopať za tento tím? I v tomto musí fungovať chémia.

  Naschvál som tieto, podľa mňa podstatné kritéria, nezoradila číselne podľa dôležitosti. Nikto z nás nie je dokonalý a nie sme všetci ako cez kopirák. V SCR interactive si uvedomujeme dôležitosť individuality každého jednotlivca, a je nám jasné, že nadpriemernosť nemôže byť celoplošná. Je teda úplne v poriadku, ak niečo z tohto u Teba pokuľháva, zatiaľ čo v ďalších bodoch exceluješ. Naším heslom je „Nikto učený z neba nespadol“, preto dávame šancu aj juniorom, v ktorých vidíme potenciál. Tým najdôležitejším je totižto ochota pracovať na sebe a zlepšovať sa na všetkých frontoch ????  

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies