- Hladný po ďalšom vzdelávaní – áno, ja viem, píšu si to všetci. Ako budú ďalej ochotne študovať, učiť sa nové veci a nikdy sa neuspokoja s tým, čo vedia. A potom sa cítia nekomfortne pri každej novej úlohe, či odvážnejšom zadaní. Ak to teda s vzdelávaním nemyslíš vážne, v reklame neuspeješ. Toto rýchlo sa meniace odvetvie plné noviniek, zvratov a zmien na trhu nedovolí byť úspešným tomu, čo nemá záujem a trpezlivosť rásť. Poznanie otvára obzory – čím viac skúseností máme, tým viac si uvedomujeme, čo všetko ešte môžeme zlepšiť a koľko toho ostáva nepoznaného!
- Vytrvalý – „rýchlokurzom geniality“ ???? u nás prechádza každý nový prírastok, ale to z neho instantného majstra sveta neurobí. Kvalitné výsledky, skvelé čísla, či ohurujúce výstupy neprichádzajú nezaslúžene. Je za nimi kontinuálna tvrdá práca. Uchvátila Ťa naša pracovná ponuka a nevieš sa dočkať, kedy budeš seniorom s trojtisícovým platom? Ak však po mesiaci plánuješ oznámiť, že vlastne Ťa to nebaví, nemáš na to trpezlivosť, pretože nevidíš výsledky a Ty si sa len tak hľadal a ešte nevieš, čím chceš byť... To sa nestane, pretože takýchto ľudí k sebe neberieme ???? Obrň sa vytrvalosťou a pamätaj, že dlhodobé úsilie sa vypláca.
- Zodpovedný – pri všetkých zadaniach očakávame, že budú odovzdané vo vysokej kvalite v dohodnutý deadline. Zverujeme Ti do rúk projekt, ktorý potrebuje Tvoju starostlivosť. Otvorená komunikácia, transparentnosť, dodržiavanie dohodnutých pravidiel a termínov – bez toho sa v agentúre nedá fungovať. Situáciám, kedy niekým dobre skrytá časovaná bomba vybuchne o päť minút dvanásť, sa snažíme predchádzať. Ak si uvedomuješ, že zodpovedný nie si, gratulujem - je to prvá vec na ceste k zodpovednosti! ???? Popracuj na sebe, táto vlastnosť sa Ti zíde v akejkoľvek práci (o súkromnom živote nehovoriac).
- Tímový hráč – momentálne je nás v tíme 20, a to je ešte stále číslo, pri ktorom je jasne vidno stopu každého jedného člena nášho tímu. Čiže: čo (ne)spravíš, má svoj efekt a dopad na všetkých naokolo. Spoliehame sa na Teba. Ak nie si ochotný spolupracovať a prispievať svojou čiastkou do celku, potiahnuť, keď to treba, vysloviť slovo uznania, ale aj prijať konštruktívnu kritiku, sklamem Ťa - nie si vhodný kandidát.
- Vedieť sa vysporiadať s prácou pod tlakom – čo si budeme hovoriť, tomuto sa u nás (ako v každej agentúre) nevyhneš. Čarovná formulka nachádzajúca sa v každom druhom životopise „zvládanie stresových situácií“ bude kruto preverená hneď v prvý týždeň. Ó nie, nie škodoradostne od kolegov (sme greenhorn friendly) ????, ale úplne prirodzene bežnými situáciami, ktorými práca v reklamnej agentúre oplýva. Ak hľadáš pohodu, klídek a tabáček, do reklamy nechoď! A ak niektorá agentúra tvrdí, že u nich nápek nezažiješ, zrejme nemá dostatok roboty a je tesne pred krachom.
- Loajálny k firme – v SCR interactive sme prešli za posledné mesiace veľkými zmenami, ktorými chceme dosiahnuť unikátnosť a prosperitu agentúry. Byť našou súčasťou znamená veriť tomu, čo a ako robíme, uznávať hodnoty firmy a mať rád našu značku. Bez hrdosti na svoju prácu to nejde. Pri výbere nových spolupracovníkov vždy predstavujeme našu históriu a víziu – ak Ti nesedí naša cesta a nám Tvoj štýl uvažovania, nevieme spolu kráčať. Pri hlásení sa do reklamnej agentúry odporúčam dôkladne si naštudovať jej filozofiu. Stotožňuješ sa s ňou, je Ti prirodzená? Vieš si predstaviť dlhodobo takto fungovať a kopať za tento tím? I v tomto musí fungovať chémia.
Naschvál som tieto, podľa mňa podstatné kritéria, nezoradila číselne podľa dôležitosti. Nikto z nás nie je dokonalý a nie sme všetci ako cez kopirák. V SCR interactive si uvedomujeme dôležitosť individuality každého jednotlivca, a je nám jasné, že nadpriemernosť nemôže byť celoplošná. Je teda úplne v poriadku, ak niečo z tohto u Teba pokuľháva, zatiaľ čo v ďalších bodoch exceluješ. Naším heslom je „Nikto učený z neba nespadol“, preto dávame šancu aj juniorom, v ktorých vidíme potenciál. Tým najdôležitejším je totižto ochota pracovať na sebe a zlepšovať sa na všetkých frontoch ????