Máte vytvorený účet v Analytics?
Odpoveď: Nie Nevadí, vytvoríme Vám ho! Tým pádom vieme všetky prístupy a nastavenia vykonať vo vlastnej réžii. Odpoveď: Áno Perfektné! Ľahšie sa dostaneme už k zozbieraným dátam o Vašom webe. V tomto prípade treba pridať náš agentúrny mail na úrovni účtu do sekcie Správa používateľov (obrázok č. 1) a prideliť nám všetky práva (obrázok č. 2). Obrázok č. 1 Správa používateľov na úrovni účtu Obrázok č. 2 Pridanie povolenia pre agentúru a pridelenie všetkých práv
Máte vytvorený účet v Adwords?
Odpoveď: Nie Nevadí! My Vám ho vytvoríme a ako bonus dostanete kredit v hodnote 120 Eur na mediálny rozpočet. Odpoveď: Áno Ak v ňom chcete pokračovať a nevytvárať nový, potrebujeme aby ste nám zaslali číslo Vášho Adwords účtu a my si Vás pridáme do nášho Adwords klientskeho centra. Číslo je 10 miestne a nájdete ho v pravom hornom rohu nad Vašim mailom (obrázok č. 3) Obrázok č. 3 Číslo zákazníka Adwords
Máte vytvorený Google Tag Manager?
Odpoveď: Nie Nevadí, opäť žiadny problém vytvoríme Vám ho! Vďaka Google Tag Managerovi ( skratka GTM) budeme vedieť následne nasadiť všetky ostatné potrebné kódy. Odpoveď: Áno Vynikajúco. Pridajte náš agentúrny mail do Správy používateľov. V sekcii Admin nájdete User Management (obrázok č. 4) a pridáte agentúrny mail s admin právami (obrázok č.5). Obrázok č. 4 GTM – Sekcia Admin – User Management Obrázok č. 5 Pridanie agentúrneho mailu s admin právami a možnosťou publikovať A posledná otázka. Máte XML feed Vašich produktov? Áno? Tak neváhajte a pošlite nám ho. Radi Váš feed produktov zapracujeme do PPC kampaní. Veríme, že tento návod uľahčí našim klientom prácu s nastaveniami potrebnými pre online agentúru. Ak našim klientom ešte nie ste, a radi by ste sa ním stali, neváhajte nás kontaktovať a radi Vám s Vašim webom či eshopom pomôžeme.