Zatvoriť

NEPÍSANÉ PRAVIDLÁ ÚSPEŠNÉHO PROFILU NA INSTAGRAME

 

Kto nie je na sociálnych sieťach, akoby ani neexistoval. To je v dnešnej dobe realita, ktorej sa pravdepodobne budete musieť prispôsobiť, ak chcete byť s Vašim biznisom vo svete onlinu úspešný.

Máte zaujímavý produkt alebo značku, ktorá si zaslúži oveľa viac pozornosti, ako sa jej dostáva? Vybudujte si kvalitnú fanúšikovskú základňu na Instagrame a už nemusíte byť na internete neviditeľný. Na Slovensku je síce táto sociálna sieť stále v plienkach, no vo svete dosahuje obrovský boom. Tento trend však pomaly smeruje aj k nám a Instagram stále rastie.

Instagram už dávno nie je iba o nekonečnom postovaní „selfíčiek“. Stále viac sa tu môžete stretnúť s rôznymi firmami, ktoré sa prezentujú a snažia sa získavať čo najviac followerov. Vďaka profilu s kvalitným contentom si aj vy môžete budovať silnejšiu značku a lojalitu Vašich zákazníkov, ktorí sa k Vám budú pravidelne a radi vracať.

Treba byť však opatrný. Ako na každej sociálnej sieti, aj na Instagrame je možné si vybudovať zlú povesť, ktorú len tak jednoducho neodčiníte. Instagram má svoje nepísané pravidlá, ktorými sa riadia mnohí úspešní používatelia. Netreba veľa, a aj vy sa môžete pridať k týmto používateľom.

Kvalitné fotografie

Instagram je sociálna sieť, ktorej podstatou je dokumentovanie pomocou fotografií a videí. Preto, ak chcete využiť jej potenciál naplno a podporiť Váš biznis, dbajte na kvalitu fotografií a videí, ktoré by mali byť na vysokej úrovni.

Popis

Nemenej dôležitou súčasťou dobrého instagramového profilu je originálny popis k fotografii, ktorú prezentujete. Nebojte sa byť vtipný, ľudia na Instagrame to ocenia „lajkami“ alebo komentmi a pomôžu Vám tak dostať sa do širšieho povedomia. Nebojte sa používať hashtagy, vďaka ktorým sa o Vás dozvie viac ľudí.

Pravidelné príspevky

Väčšina aktívnych používateľov navštevuje Instagram každý deň. Ak Váš profil beriete naozaj Vážne, je ideálne pripomínať sa Vašim fanúšikom viac krát za týždeň. Ak budete pridávať kvalitné, originálne a vtipné príspevky pravidelne, Vaši followeri budú reagovať pozitívne.

Reklama na Instagrame

Ak ste aktívnym užívateľom Instagramu, v poslednej dobe ste si mohli všimnúť takzvané sponzorované príspevky. Instagram nikde oficiálne neuvádza ceny za takéto príspevky, avšak neoficiálne informácie hovoria o tom, že sa ceny pravdepodobne pohybujú v závratných sumách.

Zakladatelia Instagramu sa bránia a tvrdia, že začínajú s reklamou naozaj opatrne, pretože zatiaľ nechcú zahlcovať profily ľudí reklamou. Do budúcnosti však nevylučujú jej sprístupnenie pre širšiu verejnosť.

Za momentálnych podmienok je preto Instagram považovaný skôr za podporu predaja a ideálne médium na vytvorenie relevantnej a lojálnej komunity, budovanie Vašej značky a následné pravidelné prezentovanie Vašich produktov.

Ak máte otázky ohľadom online marketingu na Instagrame alebo ostatných sociálnych sieťach, neváhajte nás kontaktovať.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies