- Používanie chatbota sa počas pandémie viac ako zdvojnásobilo. Tieto dáta vychádzajú z prieskumu, ktorý skúmal viac ako 1500 eshopov po celom svete.
- Smajlíci v messengeri konečne dostanú svoj hlas. Táto novinka bola predstavená 17. júla, kedy je svetový deň emoji.
- Po ročnej vynútenej pauze sa opäť konal PPC camp. Pozrite si stručné zápisky či prezentácie z tejto udalosti.
- Chcete expandovať? Vďaka Mergadu sa môžete ľahko pripojiť k viac ako 7000 predajcom na platforme giganta kaufland.de.
- Od septembra Google zavedie nový systém sankcií pre inzerentov, ktorí pravidelne porušujú pravidlá. Pri prvom porušení pôjde len o upozornenie. Pri opakovanom porušení prídu na rad dve sankcie - pozastavenie účtu na 3 dni a pri druhej na 7 dní. Tretia sankcia je riadne pozastavenie účtu pokiaľ nepríde k úplnej náprave.
- Google ads creative je nový nástroj, ktorý Google predstavil. Zjednotí tak všetky doposiaľ používané kreatívne nástroje.
- Definitívny koniec voľnej modifikovanej zhody kľúčových slov. Od druhého augusta bude zrušená možnosť tvoriť voľnú modifikovanú zhodu.
- Google presunul pôvodný plán na zrušenie sledovania cookies v roku 2022 až na rok 2023.
- Prečo nemôžeme používať olympiády na propagáciu? Zákon o ochrane olympijských symbolík neumožňuje používať akékoľvek symboly spojené s olympiádami. Napríklad kruhy, oheň, hymnu a taktiež v textoch zakazuje používať výrazy ako olympijsky, olympiády a pod. Samozrejme existujú výnimky pre oficiálnych olympijských partnerov.