Zatvoriť

Prečo mať PPC reklamu na Google. Potrebujete ju?

Prečo mať PPC reklamu na Google. Potrebujete ju?

  • Uprostred lesa bez značenia, vás ani hladný medveď nenájde

Predstavte si, že ste sa rozhodli predávať párky uprostred lesa. Ako sa o vás majú dozvedieť vyhladovaní turisti? Ako ku vám majú dôjsť, keď nikde nie je značenie? A to je presne rovnaká situácia, keď máte nový web či eshop a nespravíte si reklamu. Zákazníci vás nielen že nevedia nájsť, oni dokonca o vás ani nevedia, že nejaké párky uprostred lesa vôbec predávate. Najrýchlejšia cesta do vášho bufetu vedie cez ppc reklamu na Google.

  • Keď vám ani vlastná mať nerozumie

Do sveta ste vypustili web, už je to nejaký ten mesiac, ale objednávky a ani zákazníci sa nehrnú. Niekde bude problém. Pravdepodobne vás Google nezaindexoval, prípadne nemáte vôbec spravenú SEO optimalizáciu na webe. To je príklad toho, keď pre Google hovoríte neznámou rečou. Nerozumie čo predávate a tak vás nezobrazuje vo vyhľadávaní. SEO optimalizácia je na dlhé obdobie, keď však chcete predávať okamžite, neváhajte spustiť reklamu na Google a trošku tej svojej „maminke“ napovedzte o čom váš web „točí“.

  • Kto je na druhej strane Google, ako keby nebol

Nie je váš problém ani nový web a ani SEO optimalizácia. Ste spokojný, že sa vidíte na druhej strane v Google? Nepoteším vás. To je ako keby ste mali stánok s párkami na vlakovej stanici v Lakšárskej Novej Vsi. Nikto tam nechodí. Keď chcete byť najúspešnejší stánok s párkami, potrebujete predávať na hlavnej vlakovej stanici v Bratislave či futbalovom štadióne, čiže na prvej strane v Google, ideálne v hornej časti. Najrýchlejšia cesta? Odpoveď je jasná, kvalitne spravená ppc reklama na Google.

  • Poznáte tu anekdotu o ho(v)ne na polici, čo si myslí že je torta?

Ak váš web je zastaralý, plný vírusov, neresponzívny na mobiloch, nepohodlný pre užívateľov, neobsahujúci najmodernejšie atribúty dizajnu webov. Tak vám poviem úprimne, vtedy vám ani reklama na Google nepomôže. Vykašlite sa na ňu, peniaze investujte radšej do redizajnu webu a až potom inzerujte v Google.

  • Piaty bod prečo mať reklamu na Google

Tento bod som napísala iba preto, lebo to dobre znelo na titulke 😊
Je jasné, že keď máte web, chcete aby o vás ľudia vedeli. Aby o vás vedeli, musíte byť na Google viditeľný.  Často krát sa vám ponúkne brat, babka či strýko z druhého kolena, však on čítal dobré články, on to vie zrobiť. Keď vám prehajdáka pár sto eur a žiaden výsledok, ozvite sa nám. Radi vám spravíme zadarmo analýzu vášho súčasného stavu a ukážeme, čo treba zmeniť, zlepšiť alebo úplne vynechať.

Daľšie články

Prihláste sa na odber nášho newslettera.