Poznáte to, nudný baner na nevhodnom médiu. Na www.sme.sk na vás vyskočí baner.
Čo myslíte bude fungovať? Odpovieme si..
Veľa agentúr a freelancerov sa oháňa formulkou, že v rámci obsahového marketingu budujú povedomie o značke. Áno, ale väčšina malých a stredných klientov nemá dostatočný rozpočet na budovanie povedomia o značke.
Mali by teda zabudnúť na brand?
Pri budovaní zmysluplného povedomia o značke sa sumy šplhajú k tisícom eur a jednorazové aktivity nemajú zmysel.
A má teda zmysel s menším rozpočtom ísť do banerovej reklamy?
Určite má, ale musíte vybrať tie správne informácie. Dôležité je, ale zapracovať takzvané use cases (tzv. prípadové štúdie). Človek sa musí najprv v službe alebo produkte, príp. appke nájsť, musí dostať pocit, že je aj pre neho, že sa ho týka (brnkáme na emócie).
Až potom ho môžeme začať lámať benefitmi a fíčurami appky (brnkáme na rácio).
Ukážeme si na príkladoch, ako taký use case má vyzerať. Skúsme aplikáciu, ktorá sa komunikuje najhoršie. Máme od klienta aplikáciu, v ktorej sa uzatvárajú dohody rýchlo a jednoducho a má nahradiť komplikované písomné zmluvy a máme ju odkomunikovať na viacerých zahraničných trhoch.
Ako má pútavý animovaný baner vyzerať?
OBCHODUJETE?
Delíte si provízie? Podiely na zisku? Dohadujete odmenu za sprostredkovanie biznisu?
- Aplikácia je bezpečne zašifrované miesto na uzatváranie akýchkoľvek neformálnych obchodných dohôd s biznis partnermi.
Explikácia:
Cieľom nadpisu obsahujúceho sloveso je rýchlo chytiť pozornosť. Týka alebo netýka sa ma to. Otázkami alebo popisom situácie zistíš, či s tým má skúsenosť. Ak áno, spomenie si, kedy sa popálil....(emócia). Následne jedným trefným benefitom mu spomenieš, že ty jeho problém vyriešiš. Ak už máte princíp je jednoduché s tímom rozbrainstormovať ďalšie prípady ako napríklad...
POŽIČIAVATE?
Požičiavanie peňazí priateľom, známym či rodine bez zmluvy nie je dobrý nápad.
- Kto by sa však trápil so zmluvou, keď je tu Aplikácia? Jednoduchú dohodu o pôžičkeuzavriete rýchlo a hlavne dôverne.
PREDÁVATE?
Kupujete veci z druhej ruky? Ale čo ak prestanú fungovať̌ alebo nesplnia vaše očakávania?
- Už žiadne nezrovnalosti o podmienkach vrátenia peňazí, alebo o technickom stave predávanej či kupovanej veci. S Aplikáciou hravo uzavriete akúkoľvek kúpno-predajnú dohodu.
Emocionálny benefit má byť na banery. A racionálne benefity oslovia zákazníka, až keď sa preklikne na váš web. Takto sa dá získať veľa aj s malým rozpočtom. Nezabudnite, že aj racionálne benefity na webe musia byť písané pútavo a nie ako vyspypaný nudný text.
Uvádzame príklad:
NA ŽIADNU DOHODU NEZABUDNETE. NIKDY.
Už žiadne nepríjemné otázky, pochybnosti a spory o tom, na čom ste sa s kým dohodli. Všetky dohody máte na jednom mieste a push notifikácia vás včas upozorní na ich deadline.
Píšte. Nahrávajte. Odfoťte. Pripojte.
Dohody môžete uzatvárať s jedným alebo viacerými účastníkmi. Môžete ich písať, nahrávať ako audio alebo jednoducho odfotiť, či pripojiť ako ľubovoľný súbor.
Takto sa dá jednoducho a efektívne pracovať s banermi. Ak by ste potrebovali pomôcť, sme tu pre vás.