Zatvoriť

Prečo 96% klientov pri baneroch vyhadzuje peniaze do vzduchu?

Prečo 96% klientov pri baneroch vyhadzuje peniaze do vzduchu?

banerova-reklama

Poznáte to, nudný baner na nevhodnom médiu. Na www.sme.sk na vás vyskočí baner.

Čo myslíte bude fungovať? Odpovieme si..

Veľa agentúr a freelancerov sa oháňa formulkou, že v rámci obsahového marketingu budujú povedomie o značke. Áno, ale väčšina malých a stredných klientov nemá dostatočný rozpočet na budovanie povedomia o značke.

Mali by teda zabudnúť na brand?

Pri budovaní zmysluplného povedomia o značke sa sumy šplhajú k tisícom eur a jednorazové aktivity nemajú zmysel.

A má teda zmysel s menším rozpočtom ísť do banerovej reklamy?

Určite má, ale musíte vybrať tie správne informácie. Dôležité je, ale zapracovať takzvané use cases (tzv. prípadové štúdie). Človek sa musí najprv v službe alebo produkte, príp. appke nájsť, musí dostať pocit, že je aj pre neho, že sa ho týka (brnkáme na emócie).

Až potom ho môžeme začať lámať benefitmi a fíčurami appky (brnkáme na rácio). 

Ukážeme si na príkladoch, ako taký use case má vyzerať. Skúsme aplikáciu, ktorá sa komunikuje najhoršie. Máme od klienta aplikáciu, v ktorej sa uzatvárajú dohody rýchlo a jednoducho a má nahradiť komplikované písomné zmluvy a máme ju odkomunikovať na viacerých zahraničných trhoch.

Ako má pútavý animovaný baner vyzerať?  

OBCHODUJETE? 

Delíte si provízie? Podiely na zisku? Dohadujete odmenu za sprostredkovanie biznisu? 

  • Aplikácia je bezpečne zašifrované miesto na uzatváranie akýchkoľvek neformálnych obchodných dohôd s biznis partnermi.

Explikácia:

Cieľom nadpisu obsahujúceho sloveso je rýchlo chytiť pozornosť. Týka alebo netýka sa ma to. Otázkami alebo popisom situácie zistíš, či s tým má skúsenosť. Ak áno, spomenie si, kedy sa popálil….(emócia). Následne jedným trefným benefitom mu spomenieš, že ty jeho problém vyriešiš. Ak už máte princíp je jednoduché s tímom rozbrainstormovať ďalšie prípady ako napríklad…

POŽIČIAVATE? 

Požičiavanie peňazí priateľom, známym či rodine bez zmluvy nie je dobrý nápad. 

  • Kto by sa však trápil so zmluvou, keď je tu Aplikácia? Jednoduchú dohodu o pôžičkeuzavriete rýchlo a hlavne dôverne.

PREDÁVATE? 

Kupujete veci z druhej ruky? Ale čo ak prestanú fungovať̌ alebo nesplnia vaše očakávania?  

  • Už žiadne nezrovnalosti o podmienkach vrátenia peňazí, alebo o technickom stave predávanej či kupovanej veci. S Aplikáciou hravo uzavriete akúkoľvek kúpno-predajnú dohodu. 

Emocionálny benefit má byť na banery. A racionálne benefity oslovia zákazníka, až keď sa preklikne na váš web. Takto sa dá získať veľa aj s malým rozpočtom. Nezabudnite, že aj racionálne benefity na webe musia byť písané pútavo a nie ako vyspypaný nudný text.

Uvádzame príklad:

NA ŽIADNU DOHODU NEZABUDNETE. NIKDY.
Už žiadne nepríjemné otázky, pochybnosti a spory o tom, na čom ste sa s kým dohodli. Všetky dohody máte na jednom mieste a push notifikácia vás včas upozorní na ich deadline. 

Píšte. Nahrávajte. Odfoťte. Pripojte. 

Dohody môžete uzatvárať s jedným alebo viacerými účastníkmi. Môžete ich písať, nahrávať ako audio alebo jednoducho odfotiť, či pripojiť ako ľubovoľný súbor.

Takto sa dá jednoducho a efektívne pracovať s banermi. Ak by ste potrebovali pomôcť, sme tu pre vás.

Daľšie články

Analýza vášho webu zdarma

Máte záujem o spoluprácu. Chcete sa dozvediet koľko bude stát vaše riešenie? Vyplňte kontaktný formulár a my vás budeme kontaktovať

Prihláste sa na odber nášho newslettera.