Zatvoriť

Prečo 96% klientov pri baneroch vyhadzuje peniaze do vzduchu?

banerova-reklama
 

Poznáte to, nudný baner na nevhodnom médiu. Na www.sme.sk na vás vyskočí baner.

Čo myslíte bude fungovať? Odpovieme si..

Veľa agentúr a freelancerov sa oháňa formulkou, že v rámci obsahového marketingu budujú povedomie o značke. Áno, ale väčšina malých a stredných klientov nemá dostatočný rozpočet na budovanie povedomia o značke.

Mali by teda zabudnúť na brand?

Pri budovaní zmysluplného povedomia o značke sa sumy šplhajú k tisícom eur a jednorazové aktivity nemajú zmysel.

A má teda zmysel s menším rozpočtom ísť do banerovej reklamy?

Určite má, ale musíte vybrať tie správne informácie. Dôležité je, ale zapracovať takzvané use cases (tzv. prípadové štúdie). Človek sa musí najprv v službe alebo produkte, príp. appke nájsť, musí dostať pocit, že je aj pre neho, že sa ho týka (brnkáme na emócie).

Až potom ho môžeme začať lámať benefitmi a fíčurami appky (brnkáme na rácio). 

Ukážeme si na príkladoch, ako taký use case má vyzerať. Skúsme aplikáciu, ktorá sa komunikuje najhoršie. Máme od klienta aplikáciu, v ktorej sa uzatvárajú dohody rýchlo a jednoducho a má nahradiť komplikované písomné zmluvy a máme ju odkomunikovať na viacerých zahraničných trhoch.

Ako má pútavý animovaný baner vyzerať?  

OBCHODUJETE? 

Delíte si provízie? Podiely na zisku? Dohadujete odmenu za sprostredkovanie biznisu? 

  • Aplikácia je bezpečne zašifrované miesto na uzatváranie akýchkoľvek neformálnych obchodných dohôd s biznis partnermi.

Explikácia:

Cieľom nadpisu obsahujúceho sloveso je rýchlo chytiť pozornosť. Týka alebo netýka sa ma to. Otázkami alebo popisom situácie zistíš, či s tým má skúsenosť. Ak áno, spomenie si, kedy sa popálil....(emócia). Následne jedným trefným benefitom mu spomenieš, že ty jeho problém vyriešiš. Ak už máte princíp je jednoduché s tímom rozbrainstormovať ďalšie prípady ako napríklad...

POŽIČIAVATE? 

Požičiavanie peňazí priateľom, známym či rodine bez zmluvy nie je dobrý nápad. 

  • Kto by sa však trápil so zmluvou, keď je tu Aplikácia? Jednoduchú dohodu o pôžičkeuzavriete rýchlo a hlavne dôverne.

PREDÁVATE? 

Kupujete veci z druhej ruky? Ale čo ak prestanú fungovať̌ alebo nesplnia vaše očakávania?  

  • Už žiadne nezrovnalosti o podmienkach vrátenia peňazí, alebo o technickom stave predávanej či kupovanej veci. S Aplikáciou hravo uzavriete akúkoľvek kúpno-predajnú dohodu. 

Emocionálny benefit má byť na banery. A racionálne benefity oslovia zákazníka, až keď sa preklikne na váš web. Takto sa dá získať veľa aj s malým rozpočtom. Nezabudnite, že aj racionálne benefity na webe musia byť písané pútavo a nie ako vyspypaný nudný text.

Uvádzame príklad:

NA ŽIADNU DOHODU NEZABUDNETE. NIKDY.
Už žiadne nepríjemné otázky, pochybnosti a spory o tom, na čom ste sa s kým dohodli. Všetky dohody máte na jednom mieste a push notifikácia vás včas upozorní na ich deadline. 

Píšte. Nahrávajte. Odfoťte. Pripojte. 

Dohody môžete uzatvárať s jedným alebo viacerými účastníkmi. Môžete ich písať, nahrávať ako audio alebo jednoducho odfotiť, či pripojiť ako ľubovoľný súbor.

Takto sa dá jednoducho a efektívne pracovať s banermi. Ak by ste potrebovali pomôcť, sme tu pre vás.

  • 301 redirect
  • 302 redirect
  • 404 page not found
  • A/B testovanie
  • Account Manager
  • ADMA
  • Affiliate marketing
  • Afinita
  • AIDA
  • ALT text
  • Analýza kľúčových slov
  • Analýza konkurencie
  • API
  • AR
  • Archetyp Hrdina
  • Archetyp Jeden z nás
  • Archetyp Klaun
  • Archetyp Kúzelník
  • Archetyp Milenec
  • Archetyp Mudrc
  • Archetyp Neviniatko
  • Archetyp Objaviteľ
  • Archetyp Opatrovateľ
  • Archetyp Rebel
  • Archetyp Tvorca
  • Archetyp Vládca
  • Archetypy v marketingu
  • ATL / BTL
  • Automatizácia
  • B2B marketing
  • B2C marketing
  • Backlinky
  • Baidu
  • Banner
  • BCG matica
  • Benchmark
  • Bestsellery
  • Big data
  • Blogging
  • Blogy a informačné stránky
  • Bounce rate
  • Brand awareness
  • Brand signál
  • Celebrity marketing
  • Chatbot
  • Cieľová skupina
  • Click rate
  • Content marketing
  • Copywriting
  • CPA
  • CPC
  • CPM
  • Cross sell
  • CTA
  • CTR
  • CX
  • Digitálne video
  • Direct marketing
  • Discovery kampane
  • Dizajn manuál
  • Dlhodobá komunikácia
  • DNA značky
  • Doména
  • Drobčeková navigácia
  • Dropshipping
  • DX
  • Dynamická kreatíva
  • E-book
  • E-business
  • E-commerce
  • Email marketing
  • Emocionálne benefity
  • Eshop
  • EX
  • Facebook
  • Facebook Business Manager
  • Facebook Business Page
  • Facebook Pixel
  • Favicon
  • FMCG
  • Funnel
  • Gamifikácia
  • GDPR
  • Google
  • Google Ads
  • Google Adsense
  • Google Analytics
  • Google Data Studio
  • Google moja firma
  • Google Search Console
  • Google Tag Manager
  • Guerilla marketing
  • Guest blogging
  • Hashtag
  • Heuréka
  • HOAX
  • Hodnota zákazníka
  • Homepage
  • Hosting
  • Impresie
  • Inbound marketing
  • Indexácia webu
  • Influencer marketing
  • Infografika
  • Instagram
  • Interaktívny dizajn
  • IP adresa
  • Javascript
  • JX
  • Kategoriálna ortodoxia
  • Kľúčové slovo
  • Kontaktný formulár
  • Konverzia
  • Konverzný pomer
  • KPI
  • Landing page
  • Lead
  • Lievik
  • Linkbuilding
  • LinkedIn
  • Logo
  • Long tail
  • Lorem ipsum
  • Manuálna optimalizácia
  • Marketing vo vyhľadávačoch
  • Marketingový mix 4C
  • Marketingový mix 4P
  • Marketingový plán
  • Marketingový slovník
  • Merací kód
  • Meta description
  • Meta tagy na webe
  • Miera zdieľania príspevku
  • Miera zotrvania na stránke
  • Mikroformát
  • Mikroinfluencer
  • Mikrostránka
  • Model SEE-THINK-DO-CARE
  • NAP
  • Natívna reklama
  • Názov značky
  • Newsletter
  • Nofollow link
  • NPS
  • Obsahová sieť
  • Odhadované kliknutia
  • OOH
  • Open rate
  • Open source
  • Organic search
  • Organický dosah
  • Page rank
  • Page reach
  • PHP
  • Plánovač kľúčových slov
  • Platené vyhľadávanie
  • Platený dosah
  • Platobná brána
  • Podiel na vyhľadávaní
  • Pop-up okno
  • Porovnávač tovaru
  • Positioning
  • Post reach
  • Postavenie stránky vo výsledkoch Google
  • Potenciálny zákazník
  • PPC
  • PPI
  • Predajné cesty
  • Priemerný počet užívateľov na webe za mesiac
  • Príležitosť navýšenia kliknutí
  • Programatické reklamy
  • Publisher
  • Pull marketing
  • Push marketing
  • QR kód
  • Quality score
  • Racionálne benefity
  • Reach
  • Rebranding
  • Recenzie
  • Relácia
  • Remarketing
  • Responzívny dizajn
  • Retargeting
  • ROAS
  • Ročný objem vyhľadávania
  • ROI
  • ROMI
  • ROS
  • RSS
  • RTB
  • Saas
  • Search kampane
  • Segmentácia trhu
  • SEM
  • SEO
  • SERP
  • Sezónnosť vyhľadávania
  • Showrooming
  • Sitelinky
  • Sitemapa
  • Skracovač ULR
  • Snapchat
  • Snippet
  • Sociálne siete
  • Sociálny dôkaz
  • Spam
  • Stratégia Prémiové členstvo
  • Stratégia scarecity
  • Stratégia urgency
  • Strojové učenie
  • SWOT analýza
  • Targeting
  • TikTok
  • Tone of voice
  • Top of Mind Awareness
  • Tracking kód
  • Trend vo vyhľadávaní
  • Tvorba loga
  • Twitter
  • UI
  • Umelá inteligencia
  • Unikátni návštevníci
  • Unikátny návštevník
  • Upsell
  • URL
  • UX
  • Virálny marketing
  • VR
  • Vyhľadávacia sieť
  • Výkonnostný marketing
  • Webinár
  • Widget
  • WooCommerce
  • Word of mouth
  • WordPress
  • WordPress plugin
  • WordPress témy
  • WYSIWYG
  • Yahoo
  • Yandex
  • Youtube

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies