K najdôležitejším pravidlám patrí:
1. Musíte poznať kľúčové slová, pre ktoré chcete optimalizovať Vašu webstránku. Odporúčame pred tým ako si ich stanovíte zanalyzovať, čo sa z Vašej brandže na Googli vyhľadáva. 2. SEO optimalizácia na Vašej webstránke by na úrovni kódov mala spĺňať aspoň základné pravidlá z odporúčaní Google. Nadpisy majú byť originálne a popisné. Meta popisy by mali pokrývať vhodné kľúčové slová a jasne vás informovať o obsahu na podstránke. Ak spomeniete aj výhody, máte vyhraté. Popisky obrázkov by mali byť výstižné a tiež nasledovať stratégiu Vašich kľúčových slov. Dávajte originálny a ak sa dá tak pre čitateľov prínosný obsah. Píšte o veciach, ktoré vás bavia! Čitatelia to rýchlo zbadajú. 3. Je písanie relevantného obsahu zbytočné? Práve naopak! Začnite písať kvalitný obsah. Napriek tomu, že je to časovo náročné, relevantný obsah je pre Google jedným z najdôležitejších kritérií. Píšte tak, aby Vaše články oslovili tú správnu cieľovú skupinu. 4. Hľadáte návod na rýchlu SEO optimalizáciu mimo Vašich webstránok? Kde sa združuje Vaša cieľová skupina? Na akých online portáloch, fórach alebo sociálnych sieťach? Ponúknite svoj kvalitný obsah alebo rady práve na relevantnom mieste. 5. Pre Google je stále dôležitý počet a relevancia spätných odkazov a domén na Vašu webstránku. Nekupujte nezmyselné spätné odkazy, ktoré vás môžu priviesť do ťažkostí a radšej poproste Vašich dodávateľov alebo odberateľov o vzájomné spätné odkazy. Ponúkli sme vám naozaj cenný návod na SEO optimalizáciu Vášho webu. No nezabudnite, že výsledky treba merať a neustále zlepšovať to, čo nám funguje. Nastavte si ciele vo Vašom Google Analytics alebo požiadajte našich špecialistov.