Zatvoriť

SÚ KAMPANE S BLOGERMI EFEKTÍVNE?

 

Kampane s blogermi - fb dosahCitlivý výber kampane s blogermi je dôležitý

Pre nášho dlhodobého klienta, Protetiku, sme pripravili kampaň, ktorá mala maximálne zefektívniť predaj detských ortopedických topánočiek pred letnými prázdninami a v druhej fáze pred začiatkom školského roka. Kedže ide o detské topánočky, vybrali sme do komunikačného mixu známe slovenské blogerky - maminy. Na prípravu celej kampane sme mali pár týždňov. Do maximalizácie predaja sme zaradili okrem tradičných online kampaní aj známe youtuberky a zároveň sme navrhli PR články s účastníčkami Bloger roka na najčítanejších portáloch.

Výsledky za seba hovoria samé

Kristína Farkašová mala najlepšie výsledky, je potrebné dodať, že jej dvojičky značku nosia už dlhší čas. Jej príspevok – interaktíne video mal 23.000 zhliadnutí a takmer 1000 interakcií.  Podotýkame, že celý reach bol dosiahnutý organickou cestou.  Kristína má úžasný fanclub, je majster slova a mamičky sa začali pretekať o to, ktorá tiež nosí Protetiku.   Kampane s blogermi - fb príspevok   Kampane s blogermi - dosah príspevkuĎalšou blogerkou bola Mirka, alias Fashion Spy. Má detičky v požadovanom veku a preto slušnú bázu sledovateľov. Mirka dokonca napísala okrem Facebook postu aj blogový článok. Na instagrame oslovila 27.000 ľudí a získali sme 1850 kliknutí na odkaz. Článok na Facebooku mal organických 56 likov a 31 komentárov, pričom reach postu bol 34.000. Blogový článok, ktorý napísala Mirka čítalo 2.500 ľudí a mal 100 likov. Poslednou zvolenou blogerkou bola Olivia on Board, ktorej blogový článok čítalo 1450 ľudí a dostala 88 likov. Reach na facebooku bol 18.650. Kampane s blogermi - PR článok topky.skTiež sme uverejňovali PR článok na najčítanejšom portáli  a to na topky.sk výsledkov sme boli sklamaní. Článok s populárnou Fashion spy mal len 1120 zobrazení, čo je v porovnaní so zásahom, ktorý dosahujeme na online veľmi slabým výsledkom. Z prieskumov sme však zistili, že je štandardný.

Vždy si niečo odnášame

Z porovnania vidíme, že cielená komunikácia citlivo vybratých blogeriek je omnoho efektívnejšia ako článok v čítaných periodikách, ktorý mal menšiu čítanosť ako blogy známych blogeriek, pri ktorých je omnoho relevantnejšia cieľová skupina. Ako veľký benefit kampane s blogermi hodnotíme vznikajúcu FB konverzáciu s publikom. V rámci FB postu Olivia on board  krásne komunikuje a diskutuje o tom, že viaceré fanúšičky sa pôjdu osobne pozrieť do predajne PROTETIKA, nakoľko sa im modely topánok páčili. Práve to budeme brať do úvahy pri ďalších kampaniach.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies