Zatvoriť

Tipy na vzdelávanie v online marketingu

  Sledovať trendy v online marketingu je naozaj náročné. To, čo platilo včera, neplatí dnes. Nehovoriac o tom, že ak sa chceme zažrať do tejto oblasti, skutočne nevieme, odkiaľ skôr začať. Zdrojov je veľa, článkov ešte viac.  Pripravila som pár tipov, s čím začať, ale aj kam chodiť pre pokročilejšie vzdelávanie či inšpirácie.

Tip č. 1 Hubspot Academy

Hubspot academy ponúka základný prehľad o „inbound marketingu“. Vieš, čo je „inbound marketing“? Nie? Tak šup šup absolvovať akadémiu. Lekcie sú v anglickom jazyku vo forme videa, ale aj textu. Po absolvovaní všetkých lekcií nasleduje test, ktorého úspešné zvládnutie ponúka certifikát. Certifikát z Hubspot Academy je možné zdieľať priamo vo vašom profile na LinkedIn a dať jasne najavo, že vieš „vocogou“.

Tip č. 2 Social Media Examiner

Všetko pre nadšenca sociálnych sietí na jednom mieste. Zaujímavé novinky, tipy, triky či návody ako vylepšiť svoje sociálne siete. Hravá grafika webu je už len bonusom. Mňa osobne celkom zaujal článok o vyhľadávacích reklamách na Pintereste.

Tip č. 3 Marketing Backstage

Určite aj ty máš dni, kedy sa ti nechce nič čítať. V tie dni púšťam Youtube a rada si pozriem Marketing Backstage Kamila Aujeského. Občas sú hostia celkom vtipní. Kanál ponúka všeobecný prehľad, ktorý sa nováčikovi v odbore určite zíde.

Tip č. 4 Konkurencia

Sledovať konkurenciu nie je vôbec hanba. Práve naopak! Mala by to byť samozrejmosť. Ja osobne si rada prečítam blogy Visibility, Basta Digital, Triad či Riešenia.

Tip č. 5 Eventy

Najviac čo môžeš pre seba spraviť, je odlepiť sa od monitoru a ísť medzi ľudí, ktorých zaujíma to, čo teba. Eventov o online marketingu je mnoho a stačí si vybrať len oblasť, ktorá teba najviac zaujíma. Napríklad ADMA pravidelne organizuje akciu „Digitálne chuťovky“. A čo sleduješ ty? Napíš mi v komentári tip, rada sa nechám inšpirovať.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies