Zatvoriť

Tri rýchle tipy pre UX

UX nie je len o rozmiestnení tlačítok, bannerov či o farbách. Ide aj o to, aby web dokázal vytvoriť pozitívne vnímanie značky ako takej.  

Snažte sa pôsobiť ako odbornik a poradca v segmente, ktorý predávate.

Pravidelné pridávanie článkov na blog by malo byť samozrejmosťou. Rady a tipy na úrovni produktov tiež veľmi pomôžu. Okrem toho, ak sa budete sústrediť na najčastejšie vyhľadávané otázky, zvýši vám to návštevnosť z organického vyhľadávania.   Pre poskytnutie rýchlej rady zákazníkovi používajte live chat. Snažte sa rýchlo a vecne reagovať. V situácií, keď sa zákazník rozhoduje, ho dokáže práve to ovplyvniť.   Taktiež by ste mali tieto vaše rady a tipy komunikovať prostredníctvom sociálnych sietí. Rozšírite tak svoj dosah aj na ľudí, ktorí ešte nenavštívili váš blog na webe.  

Jednoduché vyhľadávanie a prehľadné filtrovanie

  Zákazník má častokrát konkrétnu predstavu o tom čo chce nakúpiť (napríklad zelená rohová pohovka). Umožnite pomocou filtrov a vyhľadávania čo najjednoduchšie a najrýchlejšie vyhľadať produkt.    

Rýchlosť načítania a responzívny dizajn

  K dosiahnutiu toho, aby sa používateľ na webe cítil pohodlne je potrebné zabezpečiť technické záležitosti. Medzi tie najdôležitejšie patria:  
  • rýchle načítanie stránok a obrázkov
  • responzívny dizajn (samozrejmosť)
  • jednoduchý nákupný proces - jednokrokový košík
 

Testovanie a vyhodnocovanie

  Správne nastavené meranie a dôsledná analytika je štandard.  
  • A/B testy
  • vyhodnocovanie 
  • na základe výsledkov prispôsobovať obsah

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies