Snažte sa pôsobiť ako odbornik a poradca v segmente, ktorý predávate.
Pravidelné pridávanie článkov na blog by malo byť samozrejmosťou. Rady a tipy na úrovni produktov tiež veľmi pomôžu. Okrem toho, ak sa budete sústrediť na najčastejšie vyhľadávané otázky, zvýši vám to návštevnosť z organického vyhľadávania.Pre poskytnutie rýchlej rady zákazníkovi používajte live chat. Snažte sa rýchlo a vecne reagovať. V situácií, keď sa zákazník rozhoduje, ho dokáže práve to ovplyvniť. Taktiež by ste mali tieto vaše rady a tipy komunikovať prostredníctvom sociálnych sietí. Rozšírite tak svoj dosah aj na ľudí, ktorí ešte nenavštívili váš blog na webe.
Jednoduché vyhľadávanie a prehľadné filtrovanie
Zákazník má častokrát konkrétnu predstavu o tom čo chce nakúpiť (napríklad zelená rohová pohovka). Umožnite pomocou filtrov a vyhľadávania čo najjednoduchšie a najrýchlejšie vyhľadať produkt.
Rýchlosť načítania a responzívny dizajn
K dosiahnutiu toho, aby sa používateľ na webe cítil pohodlne je potrebné zabezpečiť technické záležitosti. Medzi tie najdôležitejšie patria:
- rýchle načítanie stránok a obrázkov
- responzívny dizajn (samozrejmosť)
- jednoduchý nákupný proces - jednokrokový košík
Testovanie a vyhodnocovanie
Správne nastavené meranie a dôsledná analytika je štandard.
- A/B testy
- vyhodnocovanie
- na základe výsledkov prispôsobovať obsah