Zatvoriť

TVORBA WEBU

Tvorba webstránky je veľmi logický proces, ktorý musí mať svoj postup. Ak chcete, aby bola stránka úspešná, mali by ste poznať odpovede na uvedené otázky:  
  1. Aká má byť funkcionalita Vášho webu?
V prvom kroku zistíme, aké ciele by ste chceli dosahovať. Či má byť stránka len informačná alebo aj priamym predajným kanálom. Či má Váš biznis potenciál oslovovania a získavania zákazníkov na online. Akonáhle zodpovedá klient uvedené otázky a my rozumieme jeho typu biznisu, vieme pristúpiť k druhému kroku.  
  1. Čo hľadajú Vaši zákazníci?
Zisťujeme aké výrazy zadávajú ľudia do Google, keď hľadajú Vaše služby alebo produkty. Aj na základe vyhľadávacích dopytov (tzv. kľúčových slov) sa určí správna štruktúra Vášho webu (tzv. Informačná architektúra). Vieme Vám pripraviť bezplatnú analýzu.  
  1. Pomôžeme vytvoriť texty na web
Následne copywritter vytvorí pútavé texty na webstránku. Už samotné texty musia byť predajné a vysoko zrozumiteľné nielen pre Google, ale najmä pre čitateľa. tvorba webu  
  1. Kresba grafiky webu
Následne grafik vie nakresliť v závislosti od rozpočtu hlavnú stránku (tzv. Homepage) a produktovú stránku. Ak je klient väčší, tak sa kreslia všetky podstránky webu.  
  1. Programovanie stránky
Naši programátori sú veľkí detailisti. Podľa grafických návrhov nakódujú stránku. Výber vhodnej technológie závisí od rozpočtu a či si chce klient sám meniť a upravovať obsah stránky. Vhodná technológie ako sú HTML5, JS, PHP s frameworkom Nette,. Výborné sú aj redakčné systémy ako sú Wordpress, ktorý je najpoužívanejším redakčným systémom vo svete, ktorý aplikuje technologické novinky s veľkou rýchlosťou.  
  1. Responzivita a optimalizácia webstránky
Pred finalizáciou webu sa rieši responzivita webstránky a optimalizácia webu pre Google. Najdôležitejšie podstránky webu sa zoptimalizujú tak, aby boli pre vyhľadávače zrozumiteľné. Samozrejmosťou je, že každý web musí byť responzívny, teda správne sa zobrazovať nielen na počítačoch, ale aj na mobiloch a tabletoch.  
  1. Testovanie webstránky
Pred odovzdaním webstránky sa musí web otestovať, skontrolovať všetky vnútorné prelinky a tlačítka (tzv. Call to action tlačidlá), skontrolovať odosielanie formulárov, správne nasadenie mapy, atď.   Prečo práve my? Webom sa venujeme už 5 rokov. Máme stabilných a dlhodobých klientov a vieme pomôcť  s následným nastavením ziskovej a funkčnej komunikačnej stratégie. Zároveň sa vieme prispôsobiť Vášmu rozpočtu a navrhnúť najefektívnejšiu cestu.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies