-
Systematický
Systém treba vo všetkom, duplom pri vytváraní kampaní. Treba si naštudovať, akú štruktúru a systém usporiadania má webstránka a následne ho aplikovať aj pri štruktúre kampaní. Systém treba mať aj pri úvodných nastaveniach a striktne ho dodržiavať, aby sa Vám nestalo, že preberiete účet po kolegovi a zistíte, že nemal základné nastavenie napr. rozšírenie o telefonickú funkciu.
-
Spoľahlivý
Niet nad spoľahlivého PPCčkara. Snom každého accounta je vedieť sa spoľahnúť na kolegu. Ak raz povedal, že nastavil kampaň dané na kľúčové slovo a account až pri reporte zistí, že „ Ups ja som zabudol“, ide sa pred klientom prepadnúť od hanby.
-
Smädný po vedomostiach
Online svet sa neskutočne rýchlo mení. To, čo platilo minulý mesiac, nemusí platiť dnes. Adwords prostredie, Analytics, ale aj Facebook neustále menia rozhranie, pridávajú funkcie, či menia pravidlá. A toto všetko treba neustále sledovať. Nie ako povinnú jazdu. Smäd po vedomostiach musí mať PPCčkar v sebe. Bez toho vo svete online džungle neprežije.
-
Analytický
Analytická myseľ a kritickosť voči samému sebe je jedným z hlavných pilierov úspechu PPCčkara. Vedieť kriticky zhodnotiť, že jeho kampaň je zle nastavená a mať to srdce ju vypnúť v prospech klientovho budgetu veru dá zabrať.
-
Kreatívny
Nečakané, ale je to tak. PPCčkar musí byť aj kreatívny. Nielen pri písaní textu reklám, ale aj pri hľadaní možností, ako ešte viac vypimpovať kampaň. Kde je diera a ako na ňu skúsiť zacieliť. Hold, aj PPC reklamy sú mágia.