Zatvoriť

Kríza 2020 a čo nám prinesie?

kriza 2020 a co nam prinesie
 Čoraz častejšie prichádzajú predikcie o tom, že prichádza ekonomická kríza roku 2020. Všetko pôjde dolu vodou. Už nám nikdy nebude tak dobre, ako nám bolo. Môžeme predať naše luxusné autá a zabudnúť na drahé dovolenky. Kríza 2020 nám prinesie:
  1. Istotu

Vo svete ekonomiky platí jediná istota a tou je neustála zmena. Ekonomika nemôže rásť donekonečna. Niekedy musí nastať aj prepad. Práve tu je príležitosť pre skokový rast.

  1. Rast

Rovnako to platí aj v SEO. Keď prichádza zmena algoritmu, tak všetkým klientom sa prepadnú pozície a nastáva panika na trhu. Pričom zmena algoritmu znamená výbornú šancu, ako predbehnúť konkurenciu v rýchlom čase. Všetky zmeny v Google sú kvalitatívne. Hneď ako zistíte, prečo sa zmena robila, stačí ju zapracovať do webu klienta a klient má rýchlo vyhraté. Ekonomika má rovnaký algoritmus. V čase krízy máme možnosť sa pozrieť na to, čo nefunguje a čo naopak generuje zisky. Zistíme, čo je efektívne. Časti podnikania, ktoré nič neprinášali sa prepadnú do zabudnutia. Rovnako ako pozície v Googli. Ak chcete byť v Googli na popredných pozíciach, potrebujete vedieť, čo je pre Google skutočne dôležité. A potom je to o tvrdej každodennej práci. Ale výsledky sa dostavia pomerne rýchlo. [caption id="attachment_6041" align="alignnone" width="725"]Organika počas krízy a optimalizacia eshopu Organika počas krízy a optimalizacia eshopu[/caption] Aktivity, ktoré nič neprinášajú okrem pohladenia duše majiteľa, keď každé ráno prejde okolo svojho billboardu, ktorý je v billboardovej húštine a nikdy mu zákazníka nepriniesol. Rovnako ako rádio rekalma, ktorá mu fungovala naposledy pred 5 rokmi a odvtedy mu nič neprináša.

  1. Skepticizmus a sedliacky rozum

Rovnako ako každá bublina nás núti investovať. Aj vy ste nakupovali Bitcoin? Nie je to nič nezvyčajné. V roku 1637 bola prvá bublina v Holandsku na trhu s tulipánovými cibuľkami. Cibuľky dosahovali hodnotu rodinného domu v centre Amsterdamu. Od pádu bubliny sú Holanďania výborní obchodníci, lebo sú veľmi skeptickí a rýchlo odhalia skutočnú hodnotu.

  1. Inovácie

V čase krízy potrebujete vyvinúť na získanie klienta 9x viac úsilia. Alebo môžete hľadať úplne nové cesty na získanie klientov, vrhnúť sa na digitál. Skúsiť blockchainové technológie, hľadať nové trhy. Tí, čo nespia na vavrínoch konzultujú, vylepšujú, hľadajú nové riešenia, nové predajné kanály. Šikovní skúšajú, merajú a vyhodnocujú. Základom je veci merať a nenechať ich len na vašom pocite. Čo sa nám tiež osvedčilo je určiť si čas, dokedy chcem vidieť výsledky. Na obrázku vidíte výsledky klienta, ktorý je jeden z najväčších retailových obchodov a od začiatku krízy sme začali pracovať na optimalizácií webu. Klient a jeho zamestnanci robia výbornú prácu. Nárast organickej návštevnosti v tržbách od Korony 2020 Aj v Korona kríze boli zákazníci, ktorí sa zľakli a obmedzili rozpočet. Ich konkurencia z podobného segmentu rozpočet ponechala. Tá, ani nevedela, že bola Korona. Mali rovnaký počet objednávok. Klient, ktorý rozpočet obmedzil, chybu ľutoval a museli sme to po Korone dobiehať.

  1. Zdravšie ovzdušie

Menšia výroba znamená ozdravenie pre zem a zdravšie ovzdušie, potraviny. Čo zase pomôže alergikom a astmatikom. Už je nás skoro 50% svetovej populácie :)

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies