

- Expertné vyjadrenie
To sa najčastejšie dosahuje vyjadrením expertov alebo nezávislými štúdiami. Tu viete poprosiť autoritu v odbore, aby sa vyjadrila. Môžete poprosiť o vyjadrenie lekára alebo realitného experta alebo špecializované redakcie. Pričom stačí poskytnúť svoje produkty na skúšku. Prípadne vy spravíte nezávislý test, kde nezávisle zhodnotíte porovnateľné modely. Aj opačne to platí. Aj vyjadrenie v renomovanom časopise je dôkazom o tom, že vás odborná verejnosť rešpektuje.
- Celebrity
Správne zvolené celebrity majú veľmi silný vplyv na povedomie o značke. Auto Hílek spolupracovalo s Majkom Spiritom. Škoda Auto šikovne pracuje na Slovensku s uznávaným fotografom Jakubom Klimom a jeho milou rodinou. To, že celebrita používa daný produkt a dôveruje značke je veľmi silným sociálnym dôkazom. Celebrita je často viazaná tvorbou obsahu napr. v podobe postov, aby sa obsah dostával k potenciálnym zákazníkom.
- Recenzie a realizácie
Pozitívna skúsenosť existujúcich zákazníkov je veľmi silný sociálny dôkaz o dôveryhodnosti značky. Postavili sme mnoho projektov z nuly ako napríklad Esmero – kvalitný predajca zimných terás. A toto bol jeden z najsilnejších argumentov pre klientov. Nielen, ak sú to len vyjadrenia, ale zároveň aj fotky, realizácie. Rovnako sme postupovali pri JZ Aval – slovenský výrobca nábytku. Obaja sú vybookovaní do konca roka. Výborne fungujú aj hodnotenia z Heuréky. Teraz sme donútili klienta Exisport, aby tieto hodnotenia pridal na eshop. Ihneď mu citeľne vzrástli konverzie. Aj pre mňa sú pozitívne hodnotenia pri nákupe dôležité. Určite by si mal každý zákazník povinne vyplniť Google my business.
- Best sellers
My ľudia sme tvory nerozhodné. Rovnaho aj ja. Hneď zbystrím, keď viem, že niečo je super produkt a ľudia ho kupujú. Preto výborne na eshopoch fungujú kategórie ako najpredávanejšie produkty alebo best sellery.
- Akcie, ktoré ľudí rozhýbu v čase
Ľudia sú zavalení miliardou informácií. Ak ich chcete zaujať a rozhýbať v čase, určite im dajte časovo obmedzenú ponuku. Výborne to prezentuje booking, kedy vy si vyberáte ubytovanie, pozeráte si konkrétnu izbu a mimochodom vám vyskočí, že apartmán si pozerajú ďalší štyria.
Uhádli ste, zvyšuje to predaj. Alebo využite zľavu 20% len do konca mesiaca, príp. 1+1 alebo nakúpte do konca mesiaca a zapojte sa do súťaže o hodnotný darček. Využívame to pri viacerých klientoch a pekne to funguje.
Bez stratégie ani krok
Stratégia je to, čo odlišuje tých najlepších športovcov, podnikateľov, hercov, značky ... od priemerných. Marketing je o psychológii. Vytvoriť dobrú predajnú a komunikačnú stratégiu vám síce zaberie nejaký čas, ale bez stratégie sa v globálnom svete nedá fungovať. Dobrá stratégia vám môže zagarantovať, že vaša značka bude patriť k špičke vo svojom odbore a z vašej firmy sa stane dlhodobo prosperujúci rodinný podnik. Stratégiu si môžeme postaviť samy metódou pokus omyl alebo sa môžete poradiť s agentúrou, ktorá má stovky skúseností z podobných projektov. Štandardne trvá postavenie stratégie 1 mesiac a vypracúva sa v súlade s unikátnosťou vašej firmy. Akákoľvek z agentúr ADMA vám bude dobrým partnerom.