Zatvoriť

Update vizuálnej identity SCR

 

Každá vizuálna podoba značky má svoju životnosť. Po čase je potrebné ju updatnúť, a to sa stalo aj značke SCR. Len pre zaujímavosť, asi jedinou značkou, ktorá funguje v nezmenenej podobe 100 rokov je Coca-Cola :)

Prečo nastal čas na zmenu?
  • Stará podoba firemného brandingu už bola nevyhovujúca. Starý logotyp bol vytvorený veľmi amatérskym spôsobom - pixel fontom napísané SCR a následne natiahnuté do šírky - zdeformovaná typografia. Chcel som to zmeniť a nebolo potrebné veľa.
  • Ako farba bola zvolená štvorzložková farba a vytlačiť takúto farbu dvakrát tak, aby mala vždy rovnakú farbu, bolo dobrodružstvo s istým koncom sklamania.
  • Identita bola neúplná, okrem neprofesionálneho loga a nevytlačiteľnej farby neexistovalo nič iné.

Nový koncept značku oživil

Základná myšlienka je veľmi jednoduchá. Je to len obkreslenie kontúr pôvodného loga, vymedzenie jeho pôvodnej plochy. Tým dostalo logo objem a čitateľnosť. Neskôr došlo aj k natiahnutiu plochy, čím sa zvýšila abstraktnosť tvaru. Toto sa stalo už pomerne dávno, redizajn sa rodil ešte v roku 2012. Základ bol hotový veľmi rýchlo, doladenie však už bolo na dlhšiu cestu. logo  

Nový message, nový claim

Všetko, čo sa v spoločnosti SCR tvorí, vychádza z kreativity a túžby po tvorivosti. Všetko vzniká s radosťou. Preto sú služby a produkty SCR tak úžasné. Sami klienti nám hovoria, že z nás ide energia, chuť. Preto je spoločným menovateľom PASSION. Naším hlavným claimom je PASSION TO WIN. Chuť víťaziť. Pretože tendrov sa nezúčastňujeme. Tendre vyhrávame. Máme obrovskú chuť a drive byť v nich úspešný. Pretože do toho dávame všetko. Sme súťaživí - bez toho sa vyhrávať nedá. A nie je to len o nás - je to aj o našich riešeniach - nejdú po cene, efekte, afekte - idú po výsledku. Keď sme pomohli vyhrávať nášmu klientovi, je to aj naša výhra.  

Farebná schéma

Každá divízia má svoju farbu. Pokiaľ vznikne ďalšia, tak sa farba definuje a doplní. // Tu je tiež možné vidieť, ako vypadá Design manuál.

Typografia

Za korporátnu typografiu bola zvolená Helvetica. Nadčasový a veľmi dobre čitateľný font typický pre Swiss dizajn z 50-tych a 60-tych rokov. Je považovaná za klasiku modernej typografie a obsahuje mnoho rezov. Páči sa nám jej elegantný, trochu technický a súčasný štýl. Vyznačuje sa ľahkou čitateľnosťou a jednoduchosťou kresby. V nadpisoch sa využívajú rezy Thin a Bold. V texte Regular. Využíva sa zobrazovanie veľkých čísloviek, zvlášť pre zobrazovanie výsledkov práce (SCR má dobré výsledky svojich kampaní a chceli sme túto myšlienku podporiť). typografia_2

Tričká

Sú personalizované a založené na copywritingu. Teda každý má tričko, ktoré popisuje práve jeho osobnosť, profil s dávkou sebairónie. Vždy to však končí SCR (niekedy to je naozaj sex, drogy, rock&roll). tricko

Office materiály

Dôležitú úlohu hrá materiál. Materiál je vysokej gramáže. Papier má citeľnú štruktúru, je recyklovaný. Máme dva typy materiálov - svetlé a tmavé. Tmavé sú na kvalitnejšom materiály, používajú sa ako exkluzívnejší nosič. Vizitky sú rôznofarebné, podľa toho kto akú prácu vykonáva, do akej divízie patrí. Pre vizitky sme využili službu eu.moo.com Mockup-light-front 10-Ebony---View-Ten

Návrh webu

One page stránka. Časom plánujeme doplniť aj case studies k vybraným projektom/klientom. Jednotlivé elementy sa pri scrolovaní stránkou nelineárne prelínajú. web  

Návrh newslettra

Veľmi jednoduchá skladba založená na pekných obrázkoch a korporátnej typografii (Helvetica). Stavba layoutu Obsah sa vertikálne skladá z blokov, ktoré sa môžu kombinovať, dopĺňať, vypúšťať podľa potreby (na základe štruktúry contentu - keďže sa predpokladá, že táto sa bude časom meniť). Vychádzajú zo základnej témy Mailchimpu. Newsletter bol prvý, ktorý sa uviedol do praxe a má veľmi dobrú odozvu.  

Ľudia SCR

Bolo realizované fotenie ľudí pre potreby komunikácie tímu. Ľudia boli stavaní (pokiaľ chceli :)) do sebaironickej polohy, prípadne polohy, ktorá by charakterizovala ich prácu. ludia

Veľké číslovky

Príklad použitia prvkov v komunikácii tímu. Tandemové zoskoky SCR tímu ako "zamestnanecký benefit". Veľké číslovky sa tiež používajú v spojení s výsledkami kampaní a ďalších riešení. manual_2

Rollup

Rollup používaný na eventoch či v našom meeting roome. rollup  

Označovanie

Trochu humoru nezaškodí - vytvárame si pracovné prostredie. oznacovanie    

Pokiaľ ste sa doscrolovali až sem

Ďakujeme za pozornosť :)

     

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies