Každá vizuálna podoba značky má svoju životnosť. Po čase je potrebné ju updatnúť, a to sa stalo aj značke SCR. Len pre zaujímavosť, asi jedinou značkou, ktorá funguje v nezmenenej podobe 100 rokov je Coca-Cola :)
Prečo nastal čas na zmenu?- Stará podoba firemného brandingu už bola nevyhovujúca. Starý logotyp bol vytvorený veľmi amatérskym spôsobom - pixel fontom napísané SCR a následne natiahnuté do šírky - zdeformovaná typografia. Chcel som to zmeniť a nebolo potrebné veľa.
- Ako farba bola zvolená štvorzložková farba a vytlačiť takúto farbu dvakrát tak, aby mala vždy rovnakú farbu, bolo dobrodružstvo s istým koncom sklamania.
- Identita bola neúplná, okrem neprofesionálneho loga a nevytlačiteľnej farby neexistovalo nič iné.
Nový koncept značku oživil
Základná myšlienka je veľmi jednoduchá. Je to len obkreslenie kontúr pôvodného loga, vymedzenie jeho pôvodnej plochy. Tým dostalo logo objem a čitateľnosť. Neskôr došlo aj k natiahnutiu plochy, čím sa zvýšila abstraktnosť tvaru. Toto sa stalo už pomerne dávno, redizajn sa rodil ešte v roku 2012. Základ bol hotový veľmi rýchlo, doladenie však už bolo na dlhšiu cestu.
Nový message, nový claim
Všetko, čo sa v spoločnosti SCR tvorí, vychádza z kreativity a túžby po tvorivosti. Všetko vzniká s radosťou. Preto sú služby a produkty SCR tak úžasné. Sami klienti nám hovoria, že z nás ide energia, chuť. Preto je spoločným menovateľom PASSION. Naším hlavným claimom je PASSION TO WIN. Chuť víťaziť. Pretože tendrov sa nezúčastňujeme. Tendre vyhrávame. Máme obrovskú chuť a drive byť v nich úspešný. Pretože do toho dávame všetko. Sme súťaživí - bez toho sa vyhrávať nedá. A nie je to len o nás - je to aj o našich riešeniach - nejdú po cene, efekte, afekte - idú po výsledku. Keď sme pomohli vyhrávať nášmu klientovi, je to aj naša výhra.
Farebná schéma
Každá divízia má svoju farbu. Pokiaľ vznikne ďalšia, tak sa farba definuje a doplní. // Tu je tiež možné vidieť, ako vypadá Design manuál.
Typografia
Za korporátnu typografiu bola zvolená Helvetica. Nadčasový a veľmi dobre čitateľný font typický pre Swiss dizajn z 50-tych a 60-tych rokov. Je považovaná za klasiku modernej typografie a obsahuje mnoho rezov. Páči sa nám jej elegantný, trochu technický a súčasný štýl. Vyznačuje sa ľahkou čitateľnosťou a jednoduchosťou kresby. V nadpisoch sa využívajú rezy Thin a Bold. V texte Regular. Využíva sa zobrazovanie veľkých čísloviek, zvlášť pre zobrazovanie výsledkov práce (SCR má dobré výsledky svojich kampaní a chceli sme túto myšlienku podporiť).
Tričká
Sú personalizované a založené na copywritingu. Teda každý má tričko, ktoré popisuje práve jeho osobnosť, profil s dávkou sebairónie. Vždy to však končí SCR (niekedy to je naozaj sex, drogy, rock&roll).
Office materiály
Dôležitú úlohu hrá materiál. Materiál je vysokej gramáže. Papier má citeľnú štruktúru, je recyklovaný. Máme dva typy materiálov - svetlé a tmavé. Tmavé sú na kvalitnejšom materiály, používajú sa ako exkluzívnejší nosič. Vizitky sú rôznofarebné, podľa toho kto akú prácu vykonáva, do akej divízie patrí. Pre vizitky sme využili službu eu.moo.com


Návrh webu
One page stránka. Časom plánujeme doplniť aj case studies k vybraným projektom/klientom. Jednotlivé elementy sa pri scrolovaní stránkou nelineárne prelínajú.
Návrh newslettra
Veľmi jednoduchá skladba založená na pekných obrázkoch a korporátnej typografii (Helvetica). Stavba layoutu Obsah sa vertikálne skladá z blokov, ktoré sa môžu kombinovať, dopĺňať, vypúšťať podľa potreby (na základe štruktúry contentu - keďže sa predpokladá, že táto sa bude časom meniť). Vychádzajú zo základnej témy Mailchimpu. Newsletter bol prvý, ktorý sa uviedol do praxe a má veľmi dobrú odozvu.
Ľudia SCR
Bolo realizované fotenie ľudí pre potreby komunikácie tímu. Ľudia boli stavaní (pokiaľ chceli :)) do sebaironickej polohy, prípadne polohy, ktorá by charakterizovala ich prácu.
Veľké číslovky
Príklad použitia prvkov v komunikácii tímu. Tandemové zoskoky SCR tímu ako "zamestnanecký benefit". Veľké číslovky sa tiež používajú v spojení s výsledkami kampaní a ďalších riešení.
Rollup
Rollup používaný na eventoch či v našom meeting roome.
Označovanie
Trochu humoru nezaškodí - vytvárame si pracovné prostredie.
Pokiaľ ste sa doscrolovali až sem
Ďakujeme za pozornosť :)