

- Web musí byť obsahovo v poriadku
O nákupe cez internet nerozhoduje len najnižšia cena. Práve pred ňou zákazníci dávajú priestor, čo najkvalitnejšiemu výrobku a čo najprehľadnejšej ponuke tovarov. Práve na týchto dvoch parametroch môžete popracovať aj v rámci vášho online priestoru a nestojí vás to nič. Doprajte zákazníkom detailný popis vašich produktov, prípadne porovnanie výhod produktov, prehľadné zobrazenie výhod produktov, dôveryhodné recenzie zákazníkov.
Ak už máte web vyladený, môžete sa pustiť do nastavenia reklamy na internete.
Aká je najefektívnejšia reklama na internete? Google Ads (v minulosti nazývaná Google Adwords) je pre väčšinu podnikateľov najefektívnejším zdrojom online reklamy. Dôvody prečo sa Google Ads oplatí je viacero:
- efektívnosť reklám
Väčšina vašich klientov je online a hľadá cez Google informácie.
- presné cielenie a dáta o spotrebiteľoch
Cez Google viete veľmi presne osloviť konkrétnu cieľovú skupinu, viete, čo majú radi, čo vyhľadávajú. Nakoľko 98% ľudí na Slovensku vyhľadáva práve cez Google, dokážete na vašich zákazníkov veľmi presne poľovať.
- platíte len za výsledky
Preto sa systém volá aj Pay Per Click, teda platíte, len za reálne kliknutia. To znamená, že za zobrazenie reklamy neplatíte.
- pripomínanie sa zákazníkom
Zákazníci, ktorí sa zdržali určití čas na vašom webe, prípadne mali váš produkt v košíku sa viete pripomínať prostredníctvom remarketingu.
- spoľahlivý reporting
Google Ads viete prepojiť s analytickým nástrojom Google Analytics, ktorý sleduje a vyhodnocuje pohyby všetkých návštevníkov na vašom webe.
- neexistuje minimálny rozpočet
Google vás nenúti tak ako Facebook minúť minimálnu čiastku. Môžete si nastaviť denný rozpočet aj na 1 euro. Je však pravda, že reklamy pod 200 Eur na mesiac nebývajú úplne efektívne.
Bola som v Google v centrále v Silicon Valley a je to štát v štáte, dokonca som mala to šťastie, že som sa rozprávala s vedcom, ktorý pracuje na vývoji umelej inteligencie a neurollingvisitckého programovania.
Môžete si byť istý, že Google je jedna z firiem, ktorá dáva do vývoja obrovské peniaze a dá sa to postrehnúť aj na nástrojoch, ktorými si môžete vaše reklamy optimalizovať.